1

Onderwerp: Een emotioneel moeilijke taart

Vandaag zou Zoë, het nichtje van een vriendin 5 jaar geworden zijn. Helaas mocht het niet zo zijn want Zoë is op oudjaarsdag j.l. overleden aan o.a. de mexicaanse griep. Vandaag is voor hen een speciale dag. De eerste verjaardag waar Zoë niet meer bij is. Dat willen ze natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan.

De taart zit vol met symbolen.

Hieronder de taart voor de vlinderverjaardag van Zoë. Best moeilijk om te maken. Mijn 2e vlindertaart al dit jaar!

Foto's helaas niet heel goed. Mijn andere camera is nog niet terug :(

http://94.100.114.165/1363250001-1363300000/1363281801-1363281900/1363281874_6_PCjM.jpeg

http://94.100.114.44/1363250001-1363300000/1363281801-1363281900/1363281863_6_U_I6.jpeg
Zoë was gek op katten. Vandaar een kat op de taart

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

Re: Een emotioneel moeilijke taart

Pfff. Ik kan altijd slecht tegen zulke verhalen..hou het nooit droog.
Een super taart!! Want een kind verliezen is het ergste wat je kan overkomen.. Hoop het ook nooit mee te maken!!

Bakken is mijn passie!!!

3

mooie taart en ik kan me voorstellen dat het emotioneel moeilijk was om hem te maken. Sterkte voor jullie allemaal vandaag, het zal geen makkelijke dag zijn.

4

Wat moeilijk om zo'n taart te mogen maken. Maar je hebt er iets moois en liefs van gemaakt! :Y En het is toch ook weer een bijzondere gedachte dat je aan deze dag iets hebt kunnen bijdragen voor de ouders. :thumb:

5

Mooi gemaakt!  :thumb:

"Life begins where your comfortzone ends."

6

Ik vind de taart prachtig, en ik weet zeker dat Zoë dat ook gevonden had. Een hele dikke knuffel!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

7

Een mooie taart, voor een moeilijke dag..

Het katje is ook goed gelukt  :thumb:

8

Prachtig gedaan, ze zou het heel mooi hebben gevonden! Sterkte en een dikke knuf!

Veel liefs Rafaëla

9

Och wat een verdrietig verhaal  :s
Mooi gedaan  :thumb:

10

Hele mooie en lieve taart. :thumb:
Kan me voorstellen dat het niet makkelijk was deze te maken :nooo

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

11

Goed van je om deze taart te maken. Heel erg bijzonder. Lijkt me ook erg moeilijk, maar op deze manier een kind te gedenken is wel mooi. Vooral met de details die voor de familie zo 'spreken'!

'Geniet nooit met mate'

Wat heftig! Heel knap gedaan  :thumb:

13 Laatst bewerkt door anaid_026 (23-07-2011 11:47)

Wat een mooie taart voor Zoë, heel verdrietig verhaal :(

ik heb nog op zwangerschapscursus gezeten en zie Zoë nog samen met mijn zoontje zitten op de bank :(

mooi gemaakt Kelly :thumb:

groetjes, Diana

14

Prachtige taart met al die symboliek. Het zal ongetwijfeld een heftige en emotionele dag zijn voor de familie en vrienden, maar deze taart brengt ze vast een beetje troost. Knap gedaan!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

15

Lijkt me enorm moelijk om zo'n taart te maken. Kan me niet voorstellen hoe het is om een kind te verliezen. Het is een mooie taart met mooie symboliek.

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

16

prachtige taart !