1

Onderwerp: Eindelijk mijn Woezel en pip dummie af

Hallo,

een tijdje geleden heb ik samen met Naomi (Noompje) gefreubelt bij haar thuis. Dat was erg gezellig.
Wegens tijdgebrek had ik hem nog niet kunnen afmaken, en nu ruim een maand later denk ik, is hij dan toch eindelijk af.

Geoefend met het fotograferen, best aardig gelukt vind ik. Maar wel veel foto's.

Hier komt ie......................

http://8.media.hyves-static.net/1362650311/5/lhm5/0/img1362650311.jpeg
http://4.media.hyves-static.net/1362650451/5/hBQy/0/img1362650451.jpeghttp://2.media.hyves-static.net/1362650497/5/Kvdr/0/img1362650497.jpeghttp://4.media.hyves-static.net/1362650387/5/N0Jz/0/img1362650387.jpeg
Alleen deze achterkant vindt ik nog een beetje saai. Iemand ideeën hiervoor?

Bedankt voor het kijken!

Groetjes Bianca

2

Re: Eindelijk mijn Woezel en pip dummie af

Leuk geworden! En de achterkant saai?.............daarom heet het toch achterkant  :+

Je vraagt niet om feedback, maar hoop dat je het niet erg vindt als ik die toch geef?

Ik zou het papiertje dat je als achtergrond bij de foto's gebruikt effen houden............de taart is al 'druk'  genoeg. Ik denk dat je foto's dan nog mooier worden!  :thumb:

En ik had een rond cakeboard gekozen en die ook meebekleed..........maar dat is mijn mening.

Verder ben ik kei-jaloers.........ben nooit verder gekomen dan een w&p puzzel  ;)

3

Karin09 schreef:

Leuk geworden! En de achterkant saai?.............daarom heet het toch achterkant  :+

Je vraagt niet om feedback, maar hoop dat je het niet erg vindt als ik die toch geef?

Ik zou het papiertje dat je als achtergrond bij de foto's gebruikt effen houden............de taart is al 'druk'  genoeg. Ik denk dat je foto's dan nog mooier worden!  :thumb:

En ik had een rond cakeboard gekozen en die ook meebekleed..........maar dat is mijn mening.

Verder ben ik kei-jaloers.........ben nooit verder gekomen dan een w&p puzzel  ;)

Dankjewel. Alle feedback is welkom.
Ik ga vanavond dan nog een foto maken met een andere achterkant.
Het onderbord bekleden vindt ik altijd zo lastig. Omdat ik het daar vasthoudt krijg ik altijd van die vieze vingerafdrukken. Misschien een tip daarvoor?

Groetjes Bianca

4

Karin09 schreef:

Daarom heb ik gewoon eens een dummie gemaakt. Dan kan ik lekker oefenen. :D

Groetjes Bianca

5

Super mooi!

6

heel mooi!!

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

Alleen deze achterkant vindt ik nog een beetje saai. Iemand ideeën hier voor?

Ik vind hem helemaal niet saai hoor! Als je er meer bij zou maken zou hij juist te druk worden denk ik.
Hij is erg leuk geworden  :thumb:

8

taartjesdroom schreef:

Alleen deze achterkant vindt ik nog een beetje saai. Iemand ideeën hier voor?

Ik vind hem helemaal niet saai hoor! Als je er meer bij zou maken zou hij juist te druk worden denk ik.
Hij is erg leuk geworden  :thumb:

Ok dankje

Groetjes Bianca

9

Hij is leuk! niets meer aan doen! :D
Jammer van die stoel op de laatste foto ;)
Ik gebruik vaak een effen tafelkleed en maak de foto's liefst buiten :D

10

Hij is leuk geworden!! En die achterkant is prima hoor!

En een tip.. ga niet vanavond nog een keer foto's maken
Wacht tot je overdag tijd hebt om foto's te maken.. Nu zie je duidelijk 'flits; .. en dat is zonde.. dus een effen achtergrondje en foto's  bij daglicht  :Y  Zorg dat je niets anders op de foto ziet dan taart, en achtergrond..  Wil je foto's van een andere kant van je taart.. draai hem dan, ga zelf niet op een andere plaats staan!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

11

Ok thnx voor jullie tips

Groetjes Bianca

12

Ik vind het een superleuke stapel met heel veel details! :thumb:  :Y Vind W&P altijd zo schattig. En met de tips over de achtergrond en het fotorgraferen komt het helemaal goed.

13

Wat knap! Hoe krijg je de kleuren zo lijkend? Wit kleuren tot het de goede kleur heeft?

Tante Pereboom, buurpoes en de tulpjes lijken echt super op de 'echte'. 
Woezel ook, maar mss nog iets flappertje oren?
Pip vind ik niet echt lijken, lijkt meer op een beertje. Hou me ten goede, ik doe het je sowieso niet na, maar W&P wordt hier thuis uitgekauwd ;-).

Maar elk kindje zou superblij zijn met zo'n taart.

14

DebbyDaniel schreef:

Wat knap! Hoe krijg je de kleuren zo lijkend? Wit kleuren tot het de goede kleur heeft?

Ik heb het blauwe zelf gekleurd. En derest van de kleuren is van het wilton startpakket. Het gele heb ik zelf iets lichter gemaakt. Omdat ik 2 tinten nodig had.

Bedankt voor alle lieve reacties en tips  :D

Groetjes Bianca

15

Super! :thumb:

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!