Re: Laat de bloemen maar vallen!! (Eindwerkstuk Wilton Gumpaste & Fondant)
Prachtig.....
Gr, Miriam
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Laat de bloemen maar vallen!! (Eindwerkstuk Wilton Gumpaste & Fondant)
Prachtig.....
Gr, Miriam
Goh... de vierde pagina al....
En nu zien dat ik dat nog een keer kan evenaren..... 
Wauw prachtig zeg!
wauw echt mooi
Ik heb bedacht dat ik nog een keer een dummie / taart ga maken op deze manier maar dan 5 of 6 hoog want ik vind het zo leuk om die bloemen te maken.
Ik kan mijn lol op dan! 
Onwaarschijnlijk mooi. 
Prachtig gemaakt zeg, levensecht! Hoe lang heb je over gedaan om de bloemen te maken
?
Dit zijn gewoon levensechte bloemen!? :eek:
Wat ik er van vind?
Grandioos mooi! 
Nou je kan wel zeggen dat jij je lesje hebt geleerd he?
GEWELDIG MOOI!!!!!!!
Prachtig gedaan helemaal top!! 
prachtig! echt heel vrolijk. normaal gesproken ben ik niet zo gek op zo veel bloemen op een taart, maar deze is erg leuk!
Zoals ik begrepen heb,kun je niet alleen de flower en paste doen,maar moet je eerst de basis gevolgt hebben mag je die gaan doen.
Ik hoop dat ik het verkeerd begrepen heb of de verkeerde info gehad heb,dus correct me if i'm wrong
Schitterend !! 
Zoals ik begrepen heb,kun je niet alleen de flower en paste doen,maar moet je eerst de basis gevolgt hebben mag je die gaan doen.
Ik hoop dat ik het verkeerd begrepen heb of de verkeerde info gehad heb,dus correct me if i'm wrong
Het klopt inderdaad dat je eerst de basis gedaan moet hebben alvorens je één van de andere twee modules kunt doen.v
Iedereen nogmaals bedankt voor alle leuke berichtjes, ik had oprecht niet gedacht zoveel reacties te krijgen. 
WAAAAAAAAAUWWWWW super mooi 
Hij is prachtig!!!
wat ik ervan vind????? WAUWWWWW lijkt net een echte bruidssluier!! gaaf!! kan me voorstellen dat je er geen genoeg van kan krijgen.
Godzijdank heb je m op een dummie gemaakt.....
Wat een plaatje!
Nog gefeliciteerd! 
Hij is echt super gaaf!! Daar mag je zeker trots op zijn!
Godzijdank heb je m op een dummie gemaakt.....
Wat een plaatje!
Nog gefeliciteerd!
Ja daar ben ik ook wel blij mee!! Heb ik er extra lang plezier van en is toch leuker dan alleen foto's! 
Nou van mij dan nog een !!
Helemaal verdiend zoveel reacties!!
Super!!
prachtig eindstuk!
Ik ben blij dat je het een leuke en leerzame cursus vond.
Ik zie je weer bij flowers and cake design!!
Wauw, wat vind ik die mooi!!! Ben nu ook bezig met een workshop suikerbloemen, maar vindt mijn bloemen lang niet zo mooi als die van jou. 
Prachtige rozen...hoe heb je het boeket bevestigd aan/ op je taart?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Laat de bloemen maar vallen!! (Eindwerkstuk Wilton Gumpaste & Fondant)