Onderwerp: dr oetker banketbakkersroom
Ik wil een taartje vullen met de banketbakkersroom van dr oetker. Deze wil ik dan alleen met water aanmaken. Zou ik hem dan 3 dagen buiten de koeling kunnen houden?
http://sas-dr-taarten.hyves.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » dr oetker banketbakkersroom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil een taartje vullen met de banketbakkersroom van dr oetker. Deze wil ik dan alleen met water aanmaken. Zou ik hem dan 3 dagen buiten de koeling kunnen houden?
Zou ik persoonlijk niet doen
Nee, dit kan echt niet. Ook dr. Oetker banketbakkersroom moet in de koelkast. Er is hier ergens een onderwerp over te vinden van iemand die gebeld heeft met de fabrikant en die vertelde dat het in de koelkast moet.
Nee, dit kan echt niet. Ook dr. Oetker banketbakkersroom moet in de koelkast. Er is hier ergens een onderwerp over te vinden van iemand die gebeld heeft met de fabrikant en die vertelde dat het in de koelkast moet.
Yep, dat klopt! Ook dr Oetker moet in de koelkast!
Oke thanks, dan word het iets anders bedenken.
In de koelkast id. Ik heb weleens een mailtje gestuurd met deze vraag en daar was ´t antwoord in de koelen en dan is ´t twee dagen houdbaar.
heb trouwens ook nog vraagje over banketbakkersroom..
Misschien wel een hele stomme haha...:o
kun je deze kleuren met kleurstof?
of is dat onmogelijk omdat het van zichzelf al geel-achtig is..
xx
ik denk dat ie meekleurt, doe je er bv. blauw bij dan zal hij groen worden Maar probeer eens wat in een klein bakje of op een theelepeltje oid.
Ja ik ga het proberen als ik weer een keer banketbakkersroom heb!
Denk zelf ook dat het mee kleurt..
liefs
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » dr oetker banketbakkersroom