Onderwerp: Spoedvraagje over deMakro?
Ik heb dit weekend een pasje van de macro. Ik vraag me af of ze bij de macro in Best veel taartspullen hebben? En dan bedoel ik geen mixen maar uitstekers e.d de zogenaamde hebbedingetjes zeg maar?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Spoedvraagje over deMakro?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb dit weekend een pasje van de macro. Ik vraag me af of ze bij de macro in Best veel taartspullen hebben? En dan bedoel ik geen mixen maar uitstekers e.d de zogenaamde hebbedingetjes zeg maar?
Hebben ze bij de makro in best ook veel taartspullen? Ik bedoel dan eigenlijk uitstekers e.d de hebbedingetjes zeg maar. Ik heb nl dit weekend een pasje en wilde dan vanmiddag gaan.
Oeps, dubbel......ben nog niet zo'n ster met mijn mobile....Deze mag dus weg of kan ik dat zelf doen?
Nou in de makro in Duiven hebben ze dat soort dingen niet.
Ik heb het in ieder geval nooit gevonden.
wienig hebbedingetjes.. wat basisuitstekertjes maar meer niet.
In best hebben ze geloof ik wel uitstekers, durf dit niet met zekerheid te zeggen omdat ik er alleen kom voor de mixen.
Ik weet niet waar je woont maar in Dommelen en Oerle zit de Dommelsche watermolen (in Dommelen hebben ze meer dan in Oerle) en daar weet ik zeker dat ze daar uitstekers hebben.
Kijk anders eens bij de jamin
dan moet je even op melden drukken...
dat heb ik nu voor je gedaan, dan verwijderen de modjes hem
Nou in de makro in Duiven hebben ze dat soort dingen niet.
Ik heb het in ieder geval nooit gevonden.
Dan heb je niet goed gezocht, bij de Makro in Duiven hebben ze fondant, marsepein, uitstekers, bakmixen, noem maar op. Natuurlijk niet het assortiment van een taartdecoratiewinkel maar wel best veel. Ik koop er vaak fondant en marsepein (funcakes). Het ligt in de stelling bij de andere bakspullen (broodmix, cakemix enz) in de foodafdeling.
Hebben ze ook koekjes uitstekers?
Ja volgens mij wel. Kijk anders ook bij de "hardware" op de kook/bakafdeling in de nonfood. Bij de pannen en zo, daar kun je ook e.e.a. vinden dat handig kan zijn (ook spuitzakken!)
Manon-dennis schreef:Nou in de makro in Duiven hebben ze dat soort dingen niet.
Ik heb het in ieder geval nooit gevonden.Dan heb je niet goed gezocht, bij de Makro in Duiven hebben ze fondant, marsepein, uitstekers, bakmixen, noem maar op. Natuurlijk niet het assortiment van een taartdecoratiewinkel maar wel best veel. Ik koop er vaak fondant en marsepein (funcakes). Het ligt in de stelling bij de andere bakspullen (broodmix, cakemix enz) in de foodafdeling.
Volgens mij had ze het over uitstekers....en juist NIET over fondant, marsepein, enz.......
Of ik heb verkeerd gelezen?!?!
Klopt!
Ik ben gister nog bij de makro in best geweest, en heb t nodige mee genomen.
Ze hebben oa de Wondermold, een Kastelenmold, een rekje met uitstekersetjes ( vierkant, bloem, hartje), icing tubes en crisco, en heel veel mixen die in de aanbieding zijn. Verder fondant en marsepein, en ik meen een paar setjes met bloemetjes/hartjes fondant in een doosje. Ook de banketbakkersroom hebben ze, en kaarsjes, en icing-spuitdingetjes.
Groetjes Jose
Ok dus de moeite waard om even te gaan! Bedankt voor alle berichtjes!
Ok dus de moeite waard om even te gaan! Bedankt voor alle berichtjes!
Ik weet niet waar je precies woont, maar als je lekker wilt shoppen is de bakwinkel in Maasbracht ook super. Ben er gisteren nog even geweest en ze hebben elke keer meer!
Ik woon in Drunen.
Ik woon in Drunen.
Dat schiet niet op dan........
Volgens mij had ze het over uitstekers....en juist NIET over fondant, marsepein, enz.......
Of ik heb verkeerd gelezen?!?!
Maar uitstekers hebben ze dus ook, dat schrijf ik ook
Oh dankjewel taartenprinsesje......
Ik ben dus niet naar de Makro geweest maar wel naar Geldermalsen. Ik heb weer leuke spulletjes en ga morgen weer aan de slag; een taartje voor een 17e jarige die 'n jaar na Amerika gaat Mijn dochter kwam trouwens vanavond hier aan met een uitsteker van het vrijheidsbeeld, zo gaaf
in dordrecht en barendrecht hebben ze mini uitstekkers van wilton zelf...kost iets van 4 euro maar dan 3 verschillend maten.(hart ster en nog iets)..en dat is wel zo enige uitstekkers die ze hebben...voor de rest veel mixen en marsepein en tube icing...en sinds vandaag hebben ze ook criso...en soort chocolade afsmeerding.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Spoedvraagje over deMakro?