Onderwerp: mijn eerste en tweede taart.
Ik ben ook even aan de slag gegaan en dit zijn mijn eerste en tweede taart.
tips zijn altijd welkom.
De eerste taart voor moederdag:

De tweede taart:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste en tweede taart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben ook even aan de slag gegaan en dit zijn mijn eerste en tweede taart.
tips zijn altijd welkom.
De eerste taart voor moederdag:

De tweede taart:

Leuke taarten hoor, zien er lekker uit!
dat ziet er lekker uit!!! leuk dat je ook de binnenkant laat zien, die zien we hier niet zo vaak
kleine tip misschien, je hebt de vormpjes nu op elkaar gestapeld. maar het zelfde effect krijg je ook door uit het eerste vormpje de 2e en 3e uit te steken en er dan weer eentje in te plakken. de stapel fondant wordt dan ten eerste niet zo hoog en dus vrij machtig, en ten 2e spaar je ook nog eens wat fondant uit (niet veel in dit geval, maar toch
)
mooi!
mooie en leuke eerste taarten 
dat ziet er lekker uit!!! leuk dat je ook de binnenkant laat zien, die zien we hier niet zo vaak
![]()
kleine tip misschien, je hebt de vormpjes nu op elkaar gestapeld. maar het zelfde effect krijg je ook door uit het eerste vormpje de 2e en 3e uit te steken en er dan weer eentje in te plakken. de stapel fondant wordt dan ten eerste niet zo hoog en dus vrij machtig, en ten 2e spaar je ook nog eens wat fondant uit (niet veel in dit geval, maar toch)
ow ja idd zo had ik het nog niet bekeken, ga ik ook zeker een keer uitproberen, maar vind juist het effect dat het omhoog gaat ook wel leuk. toch bedankt. 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste en tweede taart.