Onderwerp: Ook ik ben aangestoken door het bakvirus... and i like it!!!!
Hallo Allemaal
Ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Susan (alias miss baksels) en ik woon samen met mijn 3 kinderen in t midden van het land. Ik ben sinds 2 weken aangestoken door het 'taartenbakvirus'. En ik moet eerlijk zeggen; Het is het leukste virus dat ik ooit heb gehad.
Ik zal gelijk even toelichten waarom ik miss baksels als gebruikersnaam heb gekozen. Ik heb tot nu toe alleen echte 'mis' baksels uit de oven gekregen. Vooral mijn cake's en cupcakes zijn echt niet om aan te zien. Ze zakken in, worden droog en zijn hard. Ik heb al verschillende recepten geprobeerd, diverse bakvormen geprobeerd ( siliconen en metaal) , en zelfs geëxperimenteerd met diverse baktijden en temperaturen. Maar ik ben een aanhouder en zal niet opgeven tot het me een keertje lukt (hopelijk met hulp van dit forum). Wat me overigens wel gelukt is is het maken van een biscuitbodem. Die kwam heerlijk zacht en luchtig uit de oven. Die ligt nu in de vriezer te wachten om bekleed te worden.
Maar goed, ik ga nu snel kijken of ik hier een paar handige cupcake tips kan vinden.
Groetjes