Re: Was helemaal klaar met Bumba maar nu toch een nieuwe variant gevonden!
Zeg het hier ook nog maar eens: echt geweldig gevonden! En zó mooi uitgevoerd!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Was helemaal klaar met Bumba maar nu toch een nieuwe variant gevonden!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zeg het hier ook nog maar eens: echt geweldig gevonden! En zó mooi uitgevoerd!
Bedankt....
Super gaaf bedacht zeg!!!
Ik heb al heel wat Bumba taarten achter de rug en was er een beetje klaar mee. Heb vorig jaar de "kiekeboe" bumba verzonnen, deze dus:
![]()
Hij viel erg goed in de smaak en probeerde hier nu weer even een alternatief op te verzinnen.
Vinden jullie het wat?
Hoe heb je dat hodje vanbumba zoo mooi gekregen?????
Ik ben ook bezig met een grote bumba, maar dat hoedje grrrrrrr
Gewelidg leuk! 
Geweldig, super!
Allebei helemaal geweldig!
Ik zou de 2e graag na proberen te maken, mag dat?
We krijgen ongeveer 45 mensen op visite, dus zat zelf aan wat grotere maten te denken.
Als ik voor zijn hoofd een blanda 12 cm gebruik, 2e van boven 15 of 20??? Lijfje blanda 20cm en daaronder de taart??? Hoop dat je even met me mee wil denken!? Jij hebt zoveel ervaring!
Ik zie ook een beetje op tegen de hoed. Hoe heb je de punt zo mooi rond gekregen?
Sorry voor mijn vele vragen! Maar ben zo enthousiast en m'n man ook over deze taart!
Alvast bedankt!
Echt

hij is geweldig
Allebei helemaal geweldig!
Ik zou de 2e graag na proberen te maken, mag dat?
We krijgen ongeveer 45 mensen op visite, dus zat zelf aan wat grotere maten te denken.
Als ik voor zijn hoofd een blanda 12 cm gebruik, 2e van boven 15 of 20??? Lijfje blanda 20cm en daaronder de taart??? Hoop dat je even met me mee wil denken!? Jij hebt zoveel ervaring!
Ik zie ook een beetje op tegen de hoed. Hoe heb je de punt zo mooi rond gekregen?Sorry voor mijn vele vragen! Maar ben zo enthousiast en m'n man ook over deze taart!
Alvast bedankt!
Oh, hoop dat je het snapt als ik zeg dat ik het niet meer allemaal precies weet, is al een hele tijd en heel veel taarten geleden.
Ik denk dat deze afmetingen aardig kloppen, maar zou voor het lijfje geen blanda schaal gebruiken maar een gewoon bakblik wat je in vorm snijdt zodat hij boven toch ook recht afloopt.... ik denk dat ik dan voor de ondertaart 27,5 cm zou doen of 25.
Succes!!! stuur je me een link naar het resultaat per mail? Ben benieuwd!!!
Dank je wel voor je advies!
Natuurlijk snap ik dat je niet alles kan onthouden! Zoveel mooie creaties!
Als hij klaar is stuur ik je een foto!
Mijn dochter is pas in juli jarig, dus dat duurt nog even!
leuk ik moet ook een bumba taart maken, en wou een apart mep taartje, maar is natuurlijk een idee om het meptaartje onderdeel van de taart te maken .
maar om nu gelijk een grote stapel te maken ....
weet niet of ik dat durf... wou eigenlijk gaan puzzelen...potverdrie nou weet ik het niet meer... 
Ik vind hem heel erg leuk zo die tweede versie!
Helemaal Bumba maar toch weer anders.
Het lijkt me wel een mega-taart haha, maar kan aan mij liggen..
wat een geweldige taarten, en zeer origineel
thema holland sugarartshow 2012 CIRCUS
deze kan mee doen......
mpbart
Heel erg mooi!!!!! Wederom 1 die vast velen hier zal inspireren!
Hoe krijg je het toch steeds verzonnen
Ik ben al blij als ik een gewone stapeltaart mooi krijg 
Super leuk gedaan 
Hoe verzin je het!! Ik vind hem PRACHTIG!
Wat gaaf zeg. Heel erg origineel en creatief, ziet er super uit!
leuk ik moet ook een bumba taart maken, en wou een apart mep taartje, maar is natuurlijk een idee om het meptaartje onderdeel van de taart te maken .
maar om nu gelijk een grote stapel te maken ....
weet niet of ik dat durf... wou eigenlijk gaan puzzelen...potverdrie nou weet ik het niet meer...
Hahaha.... twijfel alom. Deze onderste Bumba is wel best pittig, dat moet ik eerlijk zeggen. Ben benieuwd wat het gaat worden!!!
Ooh wow....
Mond is open gevallen.
gr, Miriam
Ooh wow....
Mond is open gevallen.
gr, Miriam
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Was helemaal klaar met Bumba maar nu toch een nieuwe variant gevonden!