Onderwerp: "Prinzregententorte" 6-lagen vulling!!
Vandaag een keer een variant op de duitse prinzregenten torte gemaakt. Het is normaal een taart met chocolade botercreme en afgegoten met ganache. Ik had ook zin in fruit dus mijn fantasie erop losgelaten.
Deze taart bak je in verschillende appart laagjes die je na het vullen op elkaar stapelt. Het beslag is vrij dik dus ik dacht eerst dat het niet goed was. De botercreme vulling is naar orgineel recept maar ik heb op elke laag ook nog een laagje verse gepureerde en met taartina aangemaakte aarbeien gesmeerd.
Normaal begiet je deze taart met ganache ik heb hem echter aan de zijkanten met de aardbeienjam besmeerd en zelfgemaakte chocostaafjes erop gedrukt. De bovenlaag heb ik wel met canache begoten en daana de aardbeien erop gelegd. Hij smaakte heerlijk
. Wil je het recept van de taartlaagjes(aanrader) laat het dan even horen. Bedankt voor het kijken, groetjes Thea
Graaaag 

kunt zetten dan kan iedereen het terug vinden..
en ach volgende week hebben we een weekje vakantie,,,,,daar hoort toch een taartje bij???? Mijn campingoventje maakt overuren, zal ie het nog redden tot het einde van het seizoen????