Onderwerp: Taartzaag
Ik ben erachter gekomen dat het best moeilijk is om de taart te snijden in lagen voor de vulling. Heeft iemand hier tips over? En gebruiken jullie de taartzaag of gewoon met een mes?
Groetjes DotjeSlagroom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Taartzaag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben erachter gekomen dat het best moeilijk is om de taart te snijden in lagen voor de vulling. Heeft iemand hier tips over? En gebruiken jullie de taartzaag of gewoon met een mes?
Groetjes DotjeSlagroom
taartzaag de dubbele
De Dubbele taartzaag, zou willen dat ik die eerder had ontdekt hihi.
Ik zou met een taartzaag niet bekleden
[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen
je kan een kapselmes gebruiken die is nl langer dan een gewone mes.succes.
Ik werk zelf toch het allerliefst met een enkele taartzaag (die van 4.95 uit de webshop)
Je stelt hem 1 x in, snijdt de onderste laag door, keert het hele biscuit om en snijdt hem nog een keer door... gaat prima!!
Ik heb deze http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=97116
Oke dankjewel allemaal, ik denk dat ik ook maar een taartzaag ga bestellen, alleen even kijken of het een enkele of dubbele wordt.. En ik had hem inderdaad in de verkeerde rubriek gezet hah sorry daarvoor.
Groetjes
gewoon een broodmes
Hoogvliet heeft ook taartzagen hangen
Ik gebruik ook de dubbele. Op dezelfde manier als bommeltje beschrijft, maar ik vul kapsels 4x.
Ik ook een broodzaag
Ik heb wel een taartzaag, zo'n grote, maar die gebruik ik alleen als mijn broodzaag niet door de hele taart past. Dus bij 30 cm pas
Ik heb een enkele taartzaag van de ikea, hier zitten ook 6 spuitmondjes bij en nog wat andere acessoires voor 4,99. Misschien een handige tip
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Taartzaag