Re: eindwerkstuk PME royal icing
Thanks allemaalvoor de fijne reacties
Ik had het onderbord nog niet bekleed, hier had ik toen niet genoeg tijd meer voor
Dus heb ik dat nu nog afgemaakt.
laatste foto hoor ....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindwerkstuk PME royal icing
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Thanks allemaalvoor de fijne reacties
Ik had het onderbord nog niet bekleed, hier had ik toen niet genoeg tijd meer voor
Dus heb ik dat nu nog afgemaakt.
laatste foto hoor ....
zo...da's nog veel mooier!! Nu ga ik nog ff zeuren hoor, kun je dat zilveren randje van de onderste drum niet wegwerken?? 
Wauw!!! Echt heeel erg mooi!!!
PME diploma: Zeker verdiend! 
Mooi 
zo...da's nog veel mooier!! Nu ga ik nog ff zeuren hoor, kun je dat zilveren randje van de onderste drum niet wegwerken??
Ik zou niet weten hoe?Dus als je sugestisch hebt... Hoor ik het graag. Maar dan zie je m'n mooie afwerkrandje niet meer.
Ik heb wel een lint om de rand van de onderste drum hoor.
Maar die zie je niet op de foto.
wauwwwwwwwwww dat is toch wel iets anders dan de cursussen van wilton die ik heb gevolgd
Gefeliciteerd
Kinke schreef:zo...da's nog veel mooier!! Nu ga ik nog ff zeuren hoor, kun je dat zilveren randje van de onderste drum niet wegwerken??
Ik zou niet weten hoe?Dus als je sugestisch hebt... Hoor ik het graag. Maar dan zie je m'n mooie afwerkrandje niet meer.
Maar die zie je niet op de foto.
Wauw! Wat een mooi eindstuk! Ik heb mijn certificaat vorige week gehaald en daarbij ook m'n master! Het afwerkrandje van je kraag en je drum hoe heb je die gemaakt? Als ik vragen mag;) hij is echt prachtig! Leuk ook om de zwaan erbovenop te zetten. Top taartje!
Groetjes fifi
Ps zou er niks meer aan doen je had dan beter je drum eerst kunnen bekleden......
Niet normaal meer.
Ik bedoel dus: WAT EEN SCHITTERENDE TAART!

Wat een beeldschone taart, geweldig knap gedaan, proficiat!
Echt hartelijk gefeliciteerd !!! Het ziet er heel mooi uit hoor.
nancydevries schreef:Kinke schreef:zo...da's nog veel mooier!! Nu ga ik nog ff zeuren hoor, kun je dat zilveren randje van de onderste drum niet wegwerken??
Maar die zie je niet op de foto.Wauw! Wat een mooi eindstuk! Ik heb mijn certificaat vorige week gehaald en daarbij ook m'n master! Het afwerkrandje van je kraag en je drum hoe heb je die gemaakt? Als ik vragen mag;) hij is echt prachtig! Leuk ook om de zwaan erbovenop te zetten. Top taartje!
Groetjes fifi
Ps zou er niks meer aan doen je had dan beter je drum eerst kunnen bekleden......
Het afwerkrandje zijn gewoon balletjes eerst een rij 2 stuks en 1 overslaan, daar bovenop ( in de midden van die 2) nog een randje van 1 stuks.
Ik had inderdaad de drum eerst kunnen bekleden, alleen omdat ik alleen nog maar de pme royal icing heb, mocht ik ook alleen royal icing gebruiken, en geen fondant
vandaar alleen de runout op de onderste laag, maar voor een volgende keer is het zeker een optie om deze eerst te bkleden endaar de runout overheen te doen 
Ik doe het even zo, op de iPad kan je volgens mij niet in het venster naar beneden scrollen.....
Anyway, bedankt voor je reactie! Ga het eens proberen! Heb je voor de balletjes spuitmondje 1 gebruikt?
Ik heb m even opgeslagen want ik wil alles nog een overdoen op een dummy wat ik bij de cursussen heb geleerd!
Groetjes fifi
Ik doe het even zo, op de iPad kan je volgens mij niet in het venster naar beneden scrollen.....
![]()
Anyway, bedankt voor je reactie! Ga het eens proberen! Heb je voor de balletjes spuitmondje 1 gebruikt?
Ik heb m even opgeslagen want ik wil alles nog een overdoen op een dummy wat ik bij de cursussen heb geleerd!
Groetjes fifi
Ja inderdaad met spuitmondje 1. En een penseel bij de hand voor als je er puntjes op krijgt, om mooi rond te houden.
Goede icing (hele fijne) is ook belangrijk.
Heb jij ook een foto van je eindstuk? Ben niet nieuwschierig hoor,
maar vind het wel altijd leuk om te zien natuurlijk.
geen suggesties helaas, had ff niet bedacht dat je dan je afwerkrandje niet meer ziet
Hij is echt gaaf 
Wauw!!!!!!!!!!!
super de super gaaf!!!
Wauwwwww!!! Mooi zeg Nancy!! En vooral heeeeeeeeel erg knap!!! Ik zou het niet kunnen, dus mijn petje gaat af! 
het is niet mijn smaak, maar ik vind het schitterend uitgevoerd
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindwerkstuk PME royal icing