Re: Bruidstaart met geboetseerd bruidspaar!
Super mooi! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met geboetseerd bruidspaar!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super mooi! 
Heel erg mooi!!
Eigenlijk wil ik me niet zo bezig houden met taart komende weken want ik heb lekker alles afgerond en houd me alleen nog maar bezig met vakantie vertrek a.s. zaterdag.
Wil wel even kwijt dat ik het een plaatje vind en prachtige boetseersels Etty. Wat ben je druk. Toch wel vakantie ingeplant? Schijnt dat het volgende week weer volop zomers gaat worden 
Hij is prachtig! 
Eigenlijk wil ik me niet zo bezig houden met taart komende weken want ik heb lekker alles afgerond en houd me alleen nog maar bezig met vakantie vertrek a.s. zaterdag.
Wil wel even kwijt dat ik het een plaatje vind en prachtige boetseersels Etty. Wat ben je druk. Toch wel vakantie ingeplant? Schijnt dat het volgende week weer volop zomers gaat worden
Thanks!! En alle andere natuurlijk voor de lieve reacties!
Ik heb mijn vakantie al gehad helaas.. voor volgende week staan er 3 bruidstaarten op het programma *slik*
Het is inderdaad heel druk maar dat maakt het ook weer leuk! Alleen vakantie is nog leuker 
Hij is prachtig! En zo leuk met het geboetseerde bruidspaartje en dan de drie kindjes eronder.
Heb het verhaaltje op je site ook even gelezen en ik zag daar meteen de caekmobiel, wat ontzettend gaaf allemaal!
Geweldig! Echt een hele mooie stapel
Ik hoop ooit ook zoiets moois te kunnen maken........
We blijven oefenen
.
Wow, hij is echt super gaaf zeg!
prachtig en mooi boetseerwerk en de 3 kids to cute 
Wat een prachtige taart!!! 
Heel mooi!! 
Wow,
Wat is hij prachtig!
Heel mooi geworden. 
Hij is prachtig! En zo leuk met het geboetseerde bruidspaartje en dan de drie kindjes eronder.
Heb het verhaaltje op je site ook even gelezen en ik zag daar meteen de caekmobiel, wat ontzettend gaaf allemaal!
Hihi, dankjewel!! Ben er ook heel blij mee 
Dankjewel voor de leuke reacties allemaal! 
Wat een prachtstapel! En die 3 kleintjes op de rand zijn superlief! 
in 1 woord WAUW
Waaaaaaaaaaaaauw!! ik hoop dat ik dat ook ooit zal kunnen!
Geweldig. Werkelijk waar weer een plaaaaatje!!!!

Prachtig! 
Prachtig, zoals altijd 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met geboetseerd bruidspaar!