1

Onderwerp: eerste bruidstaart: 65 personen!!!

pff, was best een hele klus, zo in de week dat we ook oonze koffers aan het pakken waren voor vakantie :s
de taart zou eerst voor 45 personen moeten zijn,maar uiteindelijk werden het er dus 65.  :grr:  had ik net mijn vormen berekend...
maar goed, het moesten deze kleuren worden en rond en vierkant zo op elkaar. hoop dat het goed is...alles ging mis wat er mis kon gaan, mijn roze marsepijn bleef maar scheuren bij het uitrollen en als het wel mooi uitgerold was, scheurde het met het erop leggn, dus weer herstellen met botercreme en na 7 keer kneden en rollen is het gelukt, scheurtjes verdoezeld met roosjes ;)
eendjes zou mijn idee niet zijn...
nu glimt ie beetje door temeratuurverschil,maar komt wel goed, toch...goed gestud is ie
http://img810.imageshack.us/img810/5614/bruidstaartpetra.jpg

http://img535.imageshack.us/img535/5750/bruidstaartpetra2.jpg

2

Re: eerste bruidstaart: 65 personen!!!

heel mooi :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

super! :thumb:

4

de achtergrond is niet alles,maar dat is het keukentje van de kerk, de taart komt zo niet mooi tot zijn recht vind ik...hij weegt denk ik zo'n 7 kilo en de vulling moest bbr en aardbeienbavarois zijn.

5

Mooi :thumb:

6

beetje zonde van die badeendjes,zijn leuk maar niet op een taart vind ik,mooie taart met de rozen zo!

7

Leuke taart geworden. Ik had hem alleen andersom gestapeld (eerst vierkant en dan rond).

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

Sylliek schreef:

Leuke taart geworden. Ik had hem alleen andersom gestapeld (eerst vierkant en dan rond).

Dat waren mijn gedachten ook toen ik de taart zag!!
Mooie taart hoor!!

Groetjes Darlene

9

Darlene Visser schreef:
Sylliek schreef:

Dat waren mijn gedachten ook toen ik de taart zag!!
Mooie taart hoor!!

Groetjes Darlene

beetje laat weer op forum,maar vond ik ook hoor,maar ja...klant is koning he en had liever traditioneel bruidspaar bovenop en wat mooier in het midden gestapeld, nu komt het zo rommelig over he

10

ik vind die badeendjes juist cool !!

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

11

Ik vind m super en wil 'm heel graag opslaan! De vulling combi klinkt ook goed, die ga ik onthouden.
Staan de taarten (behalve de onderste) op cakeboards?

Life is what you bake it.

12

Mooi hoor!  :thumb:
Ziet er goed uit .

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

13

Helemaal leuk!
En die badeendjes ook!
Had ik ook op onze bruidstaart ;)  ;)  ;)

14

Taartenmarie schreef:

Ik vind m super en wil 'm heel graag opslaan! De vulling combi klinkt ook goed, die ga ik onthouden.
Staan de taarten (behalve de onderste) op cakeboards?

opslaan mag natuurlijk he :Y
ik had dubbele (die met goude kant en zilvere kant )kartonnen op elkaar
de onderste op cake drum
iedereen was erg te spreken over de vulling(alleen hadden ze die vulling niet bij albert heijn,maar wel bij c1000)