Re: eindelijk weer een taartje gemaakt
Joepie! Kwebbeltje is terug actief in taartenland
Hij is weer helemaal Kwebbel-tastisch geworden!
Is er eigenlijk wel iets met taarten dat jou niet lukt???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » eindelijk weer een taartje gemaakt
Oeps, 1 keetje was ook voldoende geweest 
Ja WAANZINNIG weer!!! Jij raakt ook niet uitgeput aan ideeen he? Ben je ook zo creatief met kapsels?
Wel weer een vraagje: het hart van de grote bloemen met die puntjes, hoe doe je dat toch?
Prachtig!!!!
Ja WAANZINNIG weer!!! Jij raakt ook niet uitgeput aan ideeen he? Ben je ook zo creatief met kapsels?
Wel weer een vraagje: het hart van de grote bloemen met die puntjes, hoe doe je dat toch?
in het midden zit een center van Jem, allemaal rondjes met rellief in verschillende maten en er om heen zit een randje wat gemaakt is met de zigzag uit de patchworkcutterset. zal ff de linkjes erbij plakken. meestal wordt die zigzag anders gebruikt. meestal in 2 delen om elkaar hee zodat je een heel dicht rondje hebt met van die draadjes. zal zo ook ff de foto daarvan op zoeken.
BRB
dit is het centersetje
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2100.html
hier uit deze set maak je het randje er om heen uit het langwerpige rechthoekje met zigzag links boven aan...
http://www.deleukstetaartenshop.nl/asso … -3995.html
en dit is zoals het normaal gebruikt wordt
meerdere laagjes om elkaar heen, al dan niet met balletje in het midden, maar ik wilde er weer eens iets anders mee doen , vandaar nu , met de taart van dit topic, om het grote center heen gedaan.
Dank je wel Kwebbel!! Wat fijn dat je dit wilt delen!
Dank je wel Kwebbel!! Wat fijn dat je dit wilt delen!
uiteraard, graag gedaan! 
Wauwwww!!!
Hij is prachtig, al die details! Helemaal super!
Wat een beeldschoon taartje, heel creatief gedaan!
Echt een feestje om te zien en te kunnen genieten van al die mooie details. Knap spuitwerk zeg!
Heerlijk dat je weer kon beginnen met taarten en gaaf dat jouw taarttalent ook in het buitenland weer gewaardeerd wordt.
wow die is mooi zeg !!!!
hoe romantisch
WOW wat mooi! 
Ooh wauw wat mooi, ik ben stik jaloers, ik zal nog vele jaren moeten oefenen voor mijn taarten er zo uit zien.
Ooh wauw wat mooi, ik ben stik jaloers, ik zal nog vele jaren moeten oefenen voor mijn taarten er zo uit zien.
Zullen we samen oefenen? 
WOW, wat een plaatje! Waar haal je toch iedere keer weer je inspiratie vandaan?!
FF een vraagje: met wat voor kwast dust je de harten van de (grote) bloemen? Het ziet er zo mooi regelmatig uit, en niet zo vlekkerig zoals bij mij... Heb al veschillende kwasten gebruikt, maar kennelijk toch niet de juiste!
echt super.. !!! 
WOW, wat een plaatje! Waar haal je toch iedere keer weer je inspiratie vandaan?!
FF een vraagje: met wat voor kwast dust je de harten van de (grote) bloemen? Het ziet er zo mooi regelmatig uit, en niet zo vlekkerig zoals bij mij... Heb al veschillende kwasten gebruikt, maar kennelijk toch niet de juiste!
ik dust bij deze bloem met een klein rond kwastje maar dan met zachte lange haren http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -1176.html in dit geval de rechter uit deze set. maar een vergelijkbaar kwastje kan ook hoor. bij mij vlekt het ook soms hoor. maar dan moet je gewoon lekker dusten alskof je parkinson hebt, lekker losjes in de vingers dus en overige poeder wegblazen.
Jeetje, wat een taart en dat voor iemand die lichamelijk niet helemaal op zijn best is. En ik was nog zo trots op mijn vierde taart die voor het eerst strak was hahahahahahahahahaah. Heel mooi gemaakt.
Hij is weer prachtig!!!!!!
WAAAAAUUUwwww
Super!
Wat een supermooie taart! Echt een kunstwerkje!
Als ze hier niet blij mee zijn.............dan ik wel hoor 
Wouwie wat een supercreatie

Wauw!!! Leuk weer een taart van je te zien!
Erg mooi en errrrg knap gemaakt!! Heerlijk zoet zeg, als de 3 jarige meid (en haar mama) dààr niet blij van wordt.....

Waanzinnig mooie taart !!
Prachtig om naar te kijken 
Wauw ! Hij is echt gaaf!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » eindelijk weer een taartje gemaakt