Onderwerp: zwarte rozen
Voor de peuterspeelzaaljuf had ik vrij hand en wilde eens wat met zwarte rozen proberen. Allemaal kan het natuurlijk wat rechter, maar ik vind het toch een leuke taart om jullie te laten zien. groetjes Claudine

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwarte rozen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de peuterspeelzaaljuf had ik vrij hand en wilde eens wat met zwarte rozen proberen. Allemaal kan het natuurlijk wat rechter, maar ik vind het toch een leuke taart om jullie te laten zien. groetjes Claudine

Ik vind 'm erg stijlvol. Heel apart met die rozen. Misschien leuk om met een donkere dust daar nog wat accenten op aan te brengen?
Ik vind 'm erg stijlvol. Heel apart met die rozen. Misschien leuk om met een donkere dust daar nog wat accenten op aan te brengen?
Ja goed idee, dat onthou ik voor de volgende keer!Groetjes
Mooi
Hoe heb je de rozen gemaakt?
Hoi, de rozen heb ik van hand gemaakt. Ik had dat een keer in Rotterdam bij Planet cake geleerd. Is helemaal niet moelijk. Gewoon wat bolletjes dezelfde grote vormen en plat drukken en om een kegeltje leggen. Ik hoop dat je een beetje begrijp hoe ik het bedoel?
Groetjes
Inderdaad erg chique!
Mooie rozen zo in het zwart en de stipjes maken het helemaal af, vind ik.
mooie taart 
Leuk!
sweetheart88 schreef:Mooi
Hoe heb je de rozen gemaakt?Hoi, de rozen heb ik van hand gemaakt. Ik had dat een keer in Rotterdam bij Planet cake geleerd. Is helemaal niet moelijk. Gewoon wat bolletjes dezelfde grote vormen en plat drukken en om een kegeltje leggen. Ik hoop dat je een beetje begrijp hoe ik het bedoel?
Groetjes
Ja ik snap wat je bedoeld!
Ik ben zelf nog een beetje aan het stoeien met welke techniek het beste voor mij is om de mooiste roosjes te maken
Zal deze ook nog eens proberen bedankt 
Sjiek de friemel! 
Gave kleur-combi.
Groetjes Wendy75
Hey Claudine,
Vind hem echt prachtig!!!!!
Groetjes, Anneke
Heel sjiek dat roze met zwart, ik vind 'm prachtig
mooi !!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwarte rozen