1

Onderwerp: verpakkingsproblemen

Ik heb regelmatig met mijn taarten dat ze te hoog zijn om in de doos te passen. Dat gaat nu wel met satestokjes (nog bedankt voor de tip)!

Nu heb ik echter een opdracht om een boek te maken, deze gaat functie doen voor bijbel voor een dooptaart. Maarrrr hij past in geen enkele doos. Hoe lossen jullie dat op? Ook voor stapeltaarten, worden die apart van elkaar verpakt en later in elkaar gezet?

groetjes en bedankt voor het meedenken

2

Re: verpakkingsproblemen

een mdf-plaat inpakken in leuk bijpassend inpakpapier, dan cellofaanfolie erover en taart erop. Dan met cellofaan inpakken net als bv een cadeauverpakking.

Groetjes, Dorothea.

3

Dot schreef:

een mdf-plaat inpakken in leuk bijpassend inpakpapier, dan cellofaanfolie erover en taart erop. Dan met cellofaan inpakken net als bv een cadeauverpakking.

Dat wilde ik ook net zeggen! Kunnen ze die platen overigens bij de bouwmarkt op maat zagen? Bij mij lukt het met de decoupeerzaag niet zo netjes, dus gebruik ik kant en klare drums uit de hebshop, maar die zijn toch minder stevig...

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

4 Laatst bewerkt door Yvonne 05 (21-07-2011 07:23)

Ja, je kunt er alles laten zagen, op elke maat! Formido, kost niets extra...
Ik gebruik ze overal voor, elke keer weer een ander leuk papiertje erom heen en daarna  dikke folie/cellofaan voor de hygiene. ;)
Je kunt de taart zo hoog maken als je wilt, en t staat ook nog erg mooi en stevig

5

Kun je hem zo dan ook verpakken voor de vriezer of gaat dat niet goed? Misschien nog een zak eromheen dan?
En wie weet waar men cellofaan verkoopt?

6

Cellofaan kun je kopen bij o.a. Action, Hema, noem maar op. Het heet cadeaufolie  ;)

Groetjes van Bianca