Onderwerp: {feedback} Ik weet het even niet meer????
Ik had een super gave dino gemaakt, maar ik weet het nu niet meer zo zo ik mis iets of er is iets fout gegaan maar weet niet wat nu ???
Wie kan me helpen???

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » {feedback} Ik weet het even niet meer????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had een super gave dino gemaakt, maar ik weet het nu niet meer zo zo ik mis iets of er is iets fout gegaan maar weet niet wat nu ???
Wie kan me helpen???

Ik mis niets! Ik vind mn erg mooi 
Ik vind em prachtig. Als ik iets zou moeten zeggen, zou ik de taart een andere kleur hebben gemaakt zodat de dino wat meer afsteekt.
nee hoor er is niets fout gegaan. hij is supergaaf!!!!hij valt alleen een beetje weg tegen de achtergrond denk ik. als je een beetje donkere dustpoeder hebt kun je bijvoorbeeld op de ondergrond (dus buiten de dino) een beetje dust tegen de dino aanbrengen. dan komt hij weer iets meer naar voren. een beetje een soort van lijntje er omheen, maar dan met dust en dan faden naar buiten toe. dus donker direct tegen de dino aan en dan naar buiten toe steeds minder dusten. ik hoop dat ik het duidelijk uitleg zo 
Hij IS supergaaf
, maar je puzzelkunsten vallen een beetje weg omdat de achtergrondkleur te weinig afwijkt van de dinokleur...
Heb je dust in huis? Je zou de rand net naast de dino voorzichtig wat donkerder kunnen dusten, dat geeft meteen ook meer diepte. Ik zou kiezen voor bruin denk ik. Als je dat niet in huis hebt, zou je cacao kunnen proberen. Wel steeds goed voorstrijken op een tissue 
Hij was toen ik hem gemengd, had goed van kleur lichterbruin en meer groen , maar dat was vanochtend en toen is hij dus doorgekleurd geraakt daardoor denk ik.
nee geen dust wel cacao helpt dat ook????
sorry ja dus.... ga wat proberen....
nee hoor er is niets fout gegaan. hij is supergaaf!!!!hij valt alleen een beetje weg tegen de achtergrond denk ik. als je een beetje donkere dustpoeder hebt kun je bijvoorbeeld op de ondergrond (dus buiten de dino) een beetje dust tegen de dino aanbrengen. dan komt hij weer iets meer naar voren. een beetje een soort van lijntje er omheen, maar dan met dust en dan faden naar buiten toe. dus donker direct tegen de dino aan en dan naar buiten toe steeds minder dusten. ik hoop dat ik het duidelijk uitleg zo
Twee zielen, één gedachte
kwebbeltje schreef:nee hoor er is niets fout gegaan. hij is supergaaf!!!!hij valt alleen een beetje weg tegen de achtergrond denk ik. als je een beetje donkere dustpoeder hebt kun je bijvoorbeeld op de ondergrond (dus buiten de dino) een beetje dust tegen de dino aanbrengen. dan komt hij weer iets meer naar voren. een beetje een soort van lijntje er omheen, maar dan met dust en dan faden naar buiten toe. dus donker direct tegen de dino aan en dan naar buiten toe steeds minder dusten. ik hoop dat ik het duidelijk uitleg zo
Twee zielen, één gedachte
tja, en ik typ net zo snel als ik praat en drink 
nee geen dust wel cacao helpt dat ook????
sorry ja dus.... ga wat proberen....
ja dat helpt ook. probeer het wel eerst even voor op een los stukje fondant zodat je een beetje feeling krijgt wat het doet 
Ik heb wat geprobeerd en nu zeg ik ja zo klopt ie
...
Mijn dank is groot dames...

Super!
ja nu knalt ie meer eruit! super! kun je zien wat een kleine aanpassing of detail doet voor een ontwerp he
gedaan zo!
ja nu knalt ie meer eruit! super! kun je zien wat een kleine aanpassing of detail doet voor een ontwerp he
![]()
gedaan zo!
Idd.
Nogmaals mijn dank is groot
En weet ook dat ik maar eens gauw wat dust in huis ga halen.

Hierbij nog een plaatje van 1 van de zijkanten met details van de klauwen....

Supergaaf geworden! Zeker na de tips om te dusten! 
Wauw wat een verschil, zo'n klein randje en wat een gave dino!
dank jullie wel
Mooie taart hoor! Wat een verschil nu zo met de dust...
schitterend 
Ik vond de eerste al super maar nu is hij idd helemaal af. Handig z'n tip ga hem onthouden.
ik vind hem super!!! Heel erg mooi!
mooi zo hoor zeker nu die er mooi uitspringt
Dat randje cacao maakt een wereld van verschil. Nu kan je goed zien hoe geweldig de dino is 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » {feedback} Ik weet het even niet meer????