1

Onderwerp: Amerikaanse vulling?

Ik ga dit weekend een vierkanten taart maken voor een 17-jarige die 'n jaar naar Tennessee USA gaat. Nu zit ik nog even te dubben over de vulling. Op dit moment is hij helemaal van de muffins, gewone en chocolade. Dus het wordt in iedergeval een chocoladevulling maar daar moet nog iets bij. Het zou mooi zijn als ik iets typisch amerikaans kan vinden.....Iemand nog tips??

Re: Amerikaanse vulling?

Antwannette schreef:

Ik ga dit weekend een vierkanten taart maken voor een 17-jarige die 'n jaar naar Tennessee USA gaat. Nu zit ik nog even te dubben over de vulling. Op dit moment is hij helemaal van de muffins, gewone en chocolade. Dus het wordt in iedergeval een chocoladevulling maar daar moet nog iets bij. Het zou mooi zijn als ik iets typisch amerikaans kan vinden.....Iemand nog tips??

botercreme met cheesecake smaak? ik heb evt nog een flesje lorann smaakolie (nieuw) ter overname.

I never met a calorie I didn't like....

3

Icing gemaakt met crisco, heel Amerikaans!

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

4

iets met marshmellow(fluff) door de botercreme ofzo..

5

En dat fluff zit in een potje?? Heb het laatst gezien bij Jamin dacht ik...
Cheesecake vind ik zelf niet lekker  :nooo

6

Antwannette schreef:

En dat fluff zit in een potje?? Heb het laatst gezien bij Jamin dacht ik...
Cheesecake vind ik zelf niet lekker  :nooo

:Y , maar zeg maar gerust pot hoor; ze zijn over het algemeen vrij groot.

Dat is toch een TAART waard!

7

Die fluff kun je vlgs mij ook gewoon bij c1000 krijgen, staat bij zoet broodbeleg.

Grtl irene

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

8

Ik heb pas een keer botercreme gedaan met een flinke schep hazelnootpasta en verkruimelde choclate chips coockies van Merba. Die is echt lekker en de koekjes zijn volgens mij typisch amerikaans!

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

9

Of je kan bij de toko kijken!

Groetjes Louise

10

Oreo koekjes gebruiken!

11

Wat 'n tips allemaal  :9 De Oreokoekjes verkruimel je dan door de botercreme of doe je dat anders?

12

Ja! das lekker hoor....en echt amerikaans!