Onderwerp: Mijn eigen bruidstaart!
Op 24 juni jl. zijn wij getrouwd, dus uiteraard kon een eigen bruidstaart niet uitblijven. Helaas kwam ik één dag voor de trouwdatum nogal in tijdnood. Het restaurant waar de taarten bezorgd moesten worden ging om 22.30 uur sluiten en een half uur vóór de tijd was ik pas klaar. Jammer genoeg zijn daardoor 2 van de 3 taarten een beetje simpel gebleven. Over de bovenste taart ben ik wel erg tevreden. Met excuses voor de slechte fotokwaliteit, maar op je eigen trouwdag kom je zelf weinig aan fotografie toe...
Ik hoop binnenkort op mooiere foto's van de fotografe voor mijn website.
Een totaalplaatje:

De bovenste taart met een vulling van banketbakkersroom en tropisch vlaaifruit:

De middelste taart met een vulling van yoghurtbavarois en slagroom met frambozen:

De onderste taart met een vulling van monchou en kersenvlaaifruit:

Voor de avondgasten had ik petit-fours gemaakt, en als bedankje voor de trouwambtenaar, fotografe en bediening bij het tuinfeest had ik cupcakes gemaakt. Deze zijn in de betreffende rubriek geplaatst: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126615707
Uiteraard was overal veel te veel van, dus er ligt nog één en ander in de diepvries om later nog eens op te snoepen
Groetjes, Linda.
P.s. hierbij foto's uit de reportage van onze fotografe!

Het aansnijden van de taart door het bruidspaar:

) Ik vind het knap als iemand voor zijn eigen bruiloft een taart maakt, vanwege tijdsdruk en -gebrek. Ik weet niet of ik dat zal gaan doen......ooit......