1

Onderwerp: pas 2 jaar oud en nu al gek op het decoreren van taarten

vandaag kwam Sannae (2 jaar oud) weer met de vraag of ze een taartje mocht maken, en omdat het zo slecht weer was kom ik daar geen nee tegen zeggen.
Ze vind het heerlijk om te decoreren dus ik had een chocolade biscuit gebakken en met canatche overgoten (had geen fondant of marsepein in huis dus dit was een snelle oplossing) toen is ze aan de slag gegaan met glitters en parels en alles wat ik voor haar klaar had gelegd  maar net toen ze klaar was zag ze een icing sheet met haar favoriete voetbal club er op die moest natuurlijk op de taart!.
Dus uiteindelijk heb ik hem gedeeltelijk over haar kunst werk moeten plakken, en ze was super trots op haar taart.....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KWZPS3NU-D.jpg

Eerder deze week had ze ook al dit cuppie gemaakt voor oma.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-V3QXYKQS-D.jpg

2

Re: pas 2 jaar oud en nu al gek op het decoreren van taarten

hier ook zo'n 2 jarig meisje in huis rond lopen. moet ook altijd een taartje voor haar maken (die ze dan zelf af kan maken) als ik iets ga maken. ze zijn wel heel leuk!

Groetjes Marleen

3

HAHAHA,

Geweldig ! Ik heb hier net zo'n meisje rondlopen van 2,5, die me  ook altijd moet helpen met de suikerpasta !!
Ik vind het reuzegezellig dat ze erbij zit, en vind het zalig om hun creativiteit al zo jong te zien groeien !

4

Ik heb een jongetje van ruim 2,5 die me ook graaag wil helpen; fondant uitdrukken, botercreme smeren, vlinders 'stempelen'.

Hij vindt het geweldig.

5

Geweldig :thumb:

ook hier twee kids die graag met mijn resten knutselen

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

leuk! :thumb:

Superleuk :thumb:
Dat gaat beloven voor de toekomst :lol:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

8

enig!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

9

Geweldig toch als zo'n kleine meid zich uit kan leven op een cuppie en taartje.... :)

10

leuk he die spruiten die mee willen helpen. Heb er ook een van bijna 4 die altijd wil meehelpen. Al eet hij de fondant liever meteen op :lol:

11

Ik heb twee zoons van 8 en 11 en die vinden het nog leuk om te doen. :Y  :D

groetjes yvon

12

Leuk :)
Ben benieuwd of mijn meid dat volgend jaar ook heeft, ze vind het wel erg interessant om marsepein te stelen :p