1

Onderwerp: spoedje... overlopend biscuit nog te redden??

Hallo allemaal!

Ik heb een biscuit in de oven staan, alleen iets teveel mix erin gedaan blijkbaar.. toen ik net keek was hij aan 1 kant teveel omhoog gekomen, en lekte dus over de rand heen.. :rolleyes:

Is dit nog te redden, of kan dit zo de kliko in straks??

2

Re: spoedje... overlopend biscuit nog te redden??

Nee, joh, niet weggooien. Gewoon ervan snijden straks.

Jacqueline

inderdaad, gewoon snijden, heb je wat extra te snoepen  ;) en alles wat erover gelopen is is lekker knapperig, heerlijk :lol:

I never met a calorie I didn't like....

4

Ok bedankt voor jullie antwoorden!! :Y

het ruikt al lekker inderdaad in de keuken, dat overgeloen goedje word al mooi bruin :lol:

5

Geniet er dan nog maar even van, want zometeen ruik je een brandlucht :)...

Jacqueline

yakefrank schreef:

Geniet er dan nog maar even van, want zometeen ruik je een brandlucht :)...

niet zo negatief doen :lol:  :lol:

I never met a calorie I didn't like....

7 Laatst bewerkt door san 1981 (18-07-2011 11:21)

:lol: Ja inderdaad brandlucht later.... :lol:

Ik heb inmiddels wel door dat dit taartje waarschijnlijk gedoemd is te mislukken...

Hij is voor mijn vader, gewoon een klein bedankt taartje, maar ik kan gewoon niet op een leuke idee komen voor hem... al weeeken :o .. vanmorgen door de regen boodschappen gedaan ervoor..  kom ik er net achter dat ik de klopfix vergeten be... grrmbll.. nu dus een overlopend biscuit.. haal ik hem net uit de oven.. hou ik hem heel handig tegen m'n borst... daar zit nu een mooie brandplek :rolleyes: .. en toen brak m'n biscuit in 2-en met lossen.... arghhh :x

Maar ok, we gaan vol goede moed verder :)  dat biscuit plak ik wel weer aan elkaar... nu eerst maar even klopfix halen!