1

Onderwerp: Op zoek naar lekker recept Vegan cupcakes

Mijn lieve collega is net bevallen van hun eerste dochtertje. Ik zou haar graag verrassen met lekkere cupcakes maar zit met het volgende probleem: hoe gek ze ook is op mijn cupcakes en taarten, eigenlijk mag ze deze niet eten omdat ze niet goed reageert op alles met dierlijke vetten/proteïnen. Daarom zou ik graag veganistische cupcakes voor haar bakken maar ik kan hiervoor geen lekker recept vinden (de enige die ik vind krijgen als beoordeling "kan ermee door").

Ik ben dus op zoek naar een recept dat geen boter, melk of eieren bevat (de melk en boter vervangen in een bestaand recept is niet zo moeilijk maar die eieren  :rolleyes: )

Hopelijk heeft er iemand hier een heel lekker recept en wil ze dat met me delen?

Belgische webshop taartdecoratie en bakkerij grondstoffen - www.prettysweets.be

2

Re: Op zoek naar lekker recept Vegan cupcakes

Dit ga ik even opvolgen want wil het receptje ook heel graag!

Groetjes

Peggy

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

3

Ik las eens ergens dat je eieren door bananen kan vervangen...

4

eieren door bananen? Kan me niet voorstellen dat die dezelfde werking hebben. Ik heb ondertussen bij "ingezonden recepten" wel recepten gevonden voor chocolade cake/gewone cake and bananen cuppies. Ben benieuwd of deze lekker zijn.

Moet het misschien gewoon eens proberen :)

Belgische webshop taartdecoratie en bakkerij grondstoffen - www.prettysweets.be