Re: beetje Debbie Brown, beetje Tartas Magicas, beetje van mijzelf...
syuper leuk gedaan en de details zijn zoooo leuk,
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » beetje Debbie Brown, beetje Tartas Magicas, beetje van mijzelf...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
syuper leuk gedaan en de details zijn zoooo leuk,
Hey Dot petje af, onwijs mooi!
Zo heee, wat is deze leuk zeg!!! Knap gemaakt hoor!
Jeetje wat geweldig!!! Heel erg mooi gedaan, die steentjes, de dakpannen, de details.........Allemaal helemaal goed. Superlatieven te weinig om te vertellen hoe goed ik hem wel niet vind
SUPER tof!
Mooi!
dames, allemaal hartelijk bedankt voor het kijken en alle complimenten! hij was idd erg leuk om te maken en ik heb al weer wat in het zin, nu nog een reden om het te maken!
Volgens mij hebben wij dezelfde boekjes (tenminste, ik heb er nog meer van. Jij ook?) En wat zijn die boekjes gaaf he!!
Je kunstwerk mag er ook zijn!!
Ik zou ook het hele figuurtje in 1 keer afmaken en daar ondersteunen waar nodig en dat goed laten drogen.
het is ongelooflijk, wat kanp dat je zoiets kunt. Hoeveel jaar moet je daar voor oefenen? Of je bent natuurlijk een natuurtalent
Heel er mooi zeg.
heel mooi !
.................................................................................................................................Tja kwas er stil. Erg mooi.
Wat een gave taart zeg!
Oh, wat is die mooi geworden zeg. Daar mag je helemaal trots op zijn.
Geweldig zeg! Ik krijg helemaal zin om in een dprookjesbirk te duiken of naar de Efteling te gaan
Oooow wat een feest! Echt supergoed gedaan
vind hem super en die details geweldig
Super, zeker die dakpannen!!
Eigenlijk kan ik alleen maar zeggen: wauw!!!
Je hebt er vast niet alleen heel veel werk, maar ook heel veel plezier aan gehad!!
Wauw, echt te gek Dot! Heel erg gaaf, en wat een details!!! Helemaal
ps: ik vind 30 euro veeeeels te weinig voor zo'n kunstwerk!
hij is supermooi
nou, origineel hoor, en leuk
mooie details
mpbart.
lachen zeg, dat mijn topic opeens weer opduikt...
bedankt voor jullie reacties!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » beetje Debbie Brown, beetje Tartas Magicas, beetje van mijzelf...