1

Onderwerp: Cars mal

ook ik ben op zoek naar de mallen van Cars en Takel van de Blokker. Al een aantal Blokkers af geweest, maar helaas. Is er iemand die deze mallen niet gebruikt en ze aan me wil verkopen of ken je nog een Blokker bij je in de buurt die ze nog heeft, dan hoor ik het graag van je! :D

2

Re: Cars mal

anders bestellen bij lobbes.nl

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

3

bedankt voor het meedenken, maar lobbes heeft mallen voor gips en ik ben op zoek naar de mallen voor klei van de Blokker.

4

ik gebruik die en vindt hem goed werken hoor

5

Ik heb ze gister bij de blokker in Nijmegen gehaald.
Had wel de laatste, dus ze zijn nu op, maar komen wel weer binnen.
Je zou een aantal blokkers in je regio kunnen bellen, dan weet je gelijk ze ze hebben.

6

bedankt voor jullie tips! Via de klanten service van de Blokker heb ik ze vandaag in Heiloo kunnen kopen, joepie!  Nu maar uitproberen!!!

7

Heeft iemand een foto van deze mallen? En natuurlijk van het eindresultaat? Ik wil wel eens zien waar jullie het over hebben en of zoeits nou echt werkt. Ben heeeeeeeeel benieuwd!

8

kijk even op www.juliestaarten.com fotogalerij kindertaarten

9

Ik ga meteen even kijken!! Thanks!!!!!!

10

Ik kijk toevallig ook voor deze kleimallen en kwam tijdens het zoeken iets tegen op marktplaats. Ik heb geprobeerd de link te kopieeren, maar dan opent hij niet dus als je wil kun je even bij marktplaats zoeken op   Disney Cars Klei jouw eigen wedstrijd 
Op de foto zijn ook mallen te zien...

Ik weet eigenlijk niet of het wat is, dus ik dacht deel het even misschien heeft iemand een idee  :)

11

Hullie, die kun je goed gebruiken hoor! alleen wel goed afwassen als ze voor klei gebruikt zijn.

Groetjes, Dorothea.

12

Oke bedankt!  :thumb:
Uiteraard! Alleen voor de fondant   :Y
Ik ga vandaag eerst hier bij de blokker kijken of ze het evt. kunnen bestellen en anders neem ik waarschijnlijk deze  dan  :)

13

Ik had maar weer een gelukkie  :P ze lagen weer in het vak bij de blokker hier, meteen meegenomen natuurlijk!
Blijkbaar komen ze toch weer binnen, dus Bibi ik zou zeggen blijven proberen  ;)
Als je wil kan ik hierveven kijken of ze die twee nog hebben, cars was er vandaag zowiezo nog, maar takel weet ik niet. Er komen natuurlijk wel verzendkosten bij, dus laat maar weten als ik moet kijken voor je..

Groetjes Hulya

14

Ik had maar weer een gelukkie  :P ze lagen weer in het vak bij de blokker hier, meteen meegenomen natuurlijk!
Blijkbaar komen ze toch weer binnen, dus Bibi ik zou zeggen blijven proberen  ;)
Als je wil kan ik hierveven kijken of ze die twee nog hebben, cars was er vandaag zowiezo nog, maar takel weet ik niet. Er komen natuurlijk wel verzendkosten bij, dus laat maar weten als ik moet kijken voor je..

Groetjes Hulya

15

Oh sorrie   :o heb een berichtje van je over het hoofd gezien zie ik   :lol:

wat zijn de verzendkosten van die cars mallen?

17

trotsemamavan3 schreef:

wat zijn de verzendkosten van die cars mallen?

Ik heb echt geen idee  :rolleyes:  ik ben niet zo thuis in het verzenden en de kosten daarvan...
1 doosje zou wel door de brievenbus passen denk ik, maar bij meer wordt het waarschijnlijk pakketpost..

Sorrie voor de late reactie trouwens  :o   :)

18

Ik heb ze nu alle 4!!
Kijk maar even bij de Taartenfee!!

Uitstekers - plastic - en dan de 2e pagina!

Groetjes Melanie

19

Hallo,

misschien een domme vraag maar doe je kleuren er een voor een in? En hoe dan? Of vullen jullie bv mcqueen helemaal met rood en maken later de details erop?

groetjes Barbara

20

Hey,

Ik wilde de mallen ook, maar bij Blokker krijgen ze ze niet meer binnen  :nooo . Waar kan ik ze niet al te duur krijgen?