1

Onderwerp: Vraagje aan Herma (hertje op het forum)

Ben of ken jij Herma (hertje op het forum) dan heb ik een vraagje aan jou. Ik wil dus a.s. dinsdag zelf een slagroomtaart gaan maken en zag op de site van deleukstetaarten.nl een recept van jou staan van banketbakkersroom, nou leek mij dat wel lekker om die te gaan gebruiken, maar nu weet ik niet of dit genoeg is voor een vierkante taart van 28x28 cm. Op welk formaat taart is het recept gebasseerd? Ben jij niet Herma, maar kun je me wel verder helpen of heb je ook nog een goed recept, dan hou ik mij aanbevolen, alvast bedankt. Grtz Miran58

2 Laatst bewerkt door joynme (17-07-2011 21:03)

Re: Vraagje aan Herma (hertje op het forum)

je kan hertje ook even opzoeken in de gebruikerslijst en haar dan een persoonlijke mail sturen via DLT  :Y

Hier dus: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/pr … hp?id=4754

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Hoi Joyce, Bedankt voor je reactie. Ik had al wel gekeken of ik hertje kon vinden, maar waarschijnlijk heb ik niet op de juiste plek gekeken, want ik kon haar niet vinden. Ik heb haar nu een persoonlijk bericht gestuurd.

4

het is dus al opgelost? voor de zekerheid zal ik Herma wel effe op dit topic wijzen :Y  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5 Laatst bewerkt door Hertje (17-07-2011 23:46)

@ miran58: het is wel mijn foto die geplaatst is, maar niet mijn bbr recept. ;)
Ik heb het recept ooit gemaakt en er een aantal cc's mee gevuld. Was goed gelukt en smaakte prima.

De aangegeven hoeveelheid lijkt me genoeg voor een niet te dikke laag in een 28 cm. taart.
Het is heel lekker om (vers) fruit door de bbr mengen, b.v. stukjes aardbei of mandarijn. 

Succes met de taart!

@ Carien: dank dat je me op dit topic attendeerde. :thumb:
@ Joyce, ook dank voor je hulp.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

6

Bedankt hertje voor je reactie, ik zal wel eens kijken wat het gaat worden morgen, als ik er aan denk zal wel even laten weten of het goed is gelukt en of het in de smaak viel.
Grtz Miran