Re: Zandkasteel, ik blijf er maar naar kijken :)
mooie taart, met mooie boetseersels
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zandkasteel, ik blijf er maar naar kijken :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mooie taart, met mooie boetseersels
Prachtig! 
diane's taarten schreef:wauw!! die is echt mooi zeg.... ik heb eigenlijk nog nooit geboetseerd... doe je dat met fondant op marsepein??
Ik boetseer het liefste met marsepein. Zelf bekleed ik altijd met marsepein en heb dus al heel wat kleurtjes op voorraad.
Met kleine figuren of liggende dingen gebruik ik altijd marsepein.
Maar marsepein wordt niet hard en daarom gebruik ik het voor het boetseren doorelkaar.
Het lijf en hoofd van toto en de armen van saza zijn bijv.gemaakt fondant met tylose. Dit heb ik eerst hard laten worden voor het hoofd erop ging, zodat ´t niet kan inzakken. In lichamen zitten spagettistokjes.
ok bedankt!!
ik ga binnenkort ook maar eens proberen te boetseren... met fimoklei kon ik het wel maar ook dat is alweer een tijd geleden hihihi
Diane,
Dan gaat het vast lukken, 't heeft veel overeenkomsten.
Vroeger heb ik ook gefimokleid, maar dan vaak trollen gemaakt.
't Vaak gewoon een kwestie van gaan proberen. Lekker beginnen met makkelijke figuurtjes bijv. van bumba.
Super! 
Ik reken altijd 1,75 pp.
Zonder boetseersel.
Zou hier minimaal 40 euro voor vragen,ivm de drie figuurtjes.
Er gaat altijd veel fondant of marsepein in,vind ik.
Wat een super mooie taart!! Dat is echt genieten..... Maar ik zou er ook meer voor vragen hoor!! Je bent er toch een hele tijd mee bezig. En wat nieuwe spulletjes kopen is ook erg leuk!!
ik vind hem ook heel leuk gedaan! de figuurtjes zijn heel herkenbaar en lekker dromerig! ik vind 36 euro zeker niet te veel gevraagd voor alles wat je gedaan hebt!
Mooie taart. Ik zou er zeker meer voor vragen met boetseersels. Kost ook extra fondant/marsepein.
Ziet er super vrolijk uit, mooi gemaakt!!!!
Heerlijke taart om naar te kijken! Je vrolijke poppetjes zijn geweldig leuk.
Ik blijf er ook naar kijken.. erg mooi gemaakt..
Wel heb ik een vraagje, waar heb je dat "zand" van gemaakt? zijn dat koekkruimels? of bruine suiker?
Moet binnenkort nl ook een zandkasteel maken en vroeg me af wat je hiervoor hebt gebruikt...
Groetjes
Ingrid
Ingrid, ik heb hiervoor rechthoekige biscuitjes met een suikerlaagje gebruikt. Deze even fijngemalen. Succes met je taart.
Wauw!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zandkasteel, ik blijf er maar naar kijken :)