1

Onderwerp: My first...

Mijn eerste bruidstaartje is een feit  :Y  Wat heb ik ontzettend vééééél respect voor jullie die dit elke week doen!  Ben best wel tevreden voor mijn eerste keer, maar hier en daar toch best wel wat leerpunten... Het is een stapel van 30cm, 25cm en 20cm, de volgende keer ga ik toch voor 18cm bovenaan, want ik vond het verschil tussen de bovenste taarten niet zo mooi  :nooo
Oh ja en ik had ook last met de witte bekleding die niet goed dekte, heb de taart 2 keer moeten bekleden, hoe doen jullie dit?  Tips zijn meer dan welkom  :Y
De foto's zijn genomen 's avonds en ben totaal vergeten om nog een foto bij daglicht te nemen  :grr:

onderste taart gevuld met witte chocoladecrème met stukjes witte chocolade en verse frambozen
middelste en bovenste taart gevuld met speculooscrème met stukjes speculooskoek  :P oh ja en er horen ook nog 20 grote cupcakes en 20 mini cuppies bij.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HHQLCJPF-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VTBXTNIM-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-APQSZWBF-D.jpg

2

Re: My first...

Ziet er toch mooi uit?!

Ik bekleed witte taarten altijd eerst met een (heel) dun laagje blanke marsepein, dan met witte fondant. Gaat als een speer en je ziet niks van (eventueel) uitpuilende vullingen etc. etc..... ;)

3

Keurig gedaan, zeker voor een eerste keer  :thumb:  Die vullingen klinken heerlijk, jummmmmiiiieeeee!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

Super mooie taart!! Mag ik vragen hoe de uitsteker heet die je hebt gebruikt? zoek deze al een tijdje en kan er nog niet achter komen hoe deze heet
:) Marian

Het mooiste werk is vuurwerk, daar kan je naar kijken
www.taartplanet.nl

5

annick67 schreef:

Ziet er toch mooi uit?!

Ik bekleed witte taarten altijd eerst met een (heel) dun laagje blanke marsepein, dan met witte fondant. Gaat als een speer en je ziet niks van (eventueel) uitpuilende vullingen etc. etc..... ;)

Dank je wel voor de tip  :)  ga ik de volgende keer zeker uitproberen!

6

Taartplanet schreef:

Super mooie taart!! Mag ik vragen hoe de uitsteker heet die je hebt gebruikt? zoek deze al een tijdje en kan er nog niet achter komen hoe deze heet
:) Marian

Hallo Marian,

dat zijn de lace flower uitstekers, die kun je hier kopen bij de webshop  :Y

7

meentje schreef:
annick67 schreef:

Ziet er toch mooi uit?!

Dank je wel voor de tip  :)  ga ik de volgende keer zeker uitproberen!

Hele mooie taart hoor! Effe een vraagje..als je de taart twee keer bekleed, moet er dan nog iets tussen de twee lagen om het te laten plakken of is dat niet nodig?

8

heel mooi,

Mooi :)

10

Lief

11

Mooie taart, kun je trots op zijn! :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

12

.........nou als het maar niet 'the last' is want.....hij is prachtig! Supermooi gedaan!  :thumb:

Groetjes, Angela

13

Dank je wel voor je antwoord alleen kan ik deze lace flower uitstekers niet vinden in de webshop. :s

Heb je misschien een link voor mij?  :)

Alvast bedankt

Groetjes Marian

Het mooiste werk is vuurwerk, daar kan je naar kijken
www.taartplanet.nl

14

Prachtig, echt een resultaat om trots op te zijn!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

15

Mooi!

16

Heel mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

17

Ben idd ook benieuwd welke flower uitsteker je gebruikt hebt!
Groetjes Melanie

ps mooie taart hoor.
Voor hoeveel personen was de taart?

18

Heel mooi, ook het totaalplaatje met de cupcakes erbij! :thumb:

19

Taartplanet schreef:

Dank je wel voor je antwoord alleen kan ik deze lace flower uitstekers niet vinden in de webshop. :s

Heb je misschien een link voor mij?  :)

Alvast bedankt

Groetjes Marian

Heykes Marian,

net even gekeken in de webshop en idd ze zijn er niet meer... Heb eventjes rond gekeken en bij ellenscreativecakes hebben er wel nog, mss eventjes daar gaan kijken  :Y

20

beginnerinnetje schreef:

Ben idd ook benieuwd welke flower uitsteker je gebruikt hebt!
Groetjes Melanie

ps mooie taart hoor.
Voor hoeveel personen was de taart?

Hallo Melanie,

het zijn de lace flower uitstekers  :Y
De taart was goed voor 60 personen en wat een gewicht, kon hem met moeite optillen  :)

21

Dank je wellekes iedereen voor de leuke reacties  :Y

22

heel mooi! Hoe heb je die hartjes topper gemaakt en vastgezet?

23

Mooi hoor!