1

Onderwerp: Wilton Silicone Mold Stacked Stars Pops

Hallo allemaal,

Ik heb een paar dagen geleden in de forum een foto gezien van iemand die de Stacked Stars mold had gebruikt (ja, met al de sterren op elkaar en een lollystokkie) nou dacht ik toen> dat is nou toevallig, dat moet ik ook het weekend maken.

Ben ik bezig, lukt voor geen meter of course, zoek ik dat berichtje weer op, even kijken of ik daar dan weer wat wijzer van wordt, kan ik het NERGENS meer vinden!!!

HELP!!

2

Re: Wilton Silicone Mold Stacked Stars Pops

Ik heb voor je gezocht maar kan het niet vinden....

Ik weet ook niet wat ik me precies moet voorstellen want ken het niet, maar heb gezocht op ster/lollie/pops enz en daar vind ik niks mee

3

Maar kun je hier niet aangeven wat er niet lukt dan?

Het lijkt me overigens dat ze in de koekjes-cupcakes en ander klein boetseerwerk showoff stonden..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Ik vond dit:

Just insert the lollipop stick, pour in the cake mix, and bake

5

Nou bakken ging prima, maar het versieren, dat was echt *&^&%&%$*  :grr:  :grr:  :grr:  :grr:  :grr: !!

Maar ja uiteindelijk wat met candymelts en strawberry chocolade bedacht  :think: .

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel glitters er op... - dochterlief heeft mee geholpen, dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel glitters   *D !

En de kids op school vonden het geweldig, dus achteraf niet zo'n ramp...

6

gelukkig dat het toch nog een succes is geworden! :thumb: