Onderwerp: Hysterische Cupcakes
24 Cupcakes gemaakt voor mijn schoonzusje
Gevuld met banketbakkersroom, afgesmeerd met witte chocolade pasta en bekleed met marsepein

Bedankt voor het kijken
En tips zijn altijd welkom
www.taartvanchris.hyves.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hysterische Cupcakes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
24 Cupcakes gemaakt voor mijn schoonzusje
Gevuld met banketbakkersroom, afgesmeerd met witte chocolade pasta en bekleed met marsepein

Bedankt voor het kijken
En tips zijn altijd welkom
Wat enorm gaaf!
En ZO mijn style!!!!!
heel gaaf 
Heel gaaf !!
Super gaaf gedaan !!!
Heel gaaf en echt in stijl;) vind ze echt heel leuk! Misschien een tip om het adres hier weg te halen, want ik weet niet of ze dat goed vind...Verder super!!
Wow, heeeeel mooi!!
Heel gaaf!!!
Super gaaf! Ik zou alleen inderdaad ook het adres even weghalen
Thanks!
En bedankt voor de reactie van het adres, was me heel niet opgevallen. Ik heb de uitnodiging daarom maar verwijderd!
@ Christel! maakt niet uit, maar zag het staan met kijken en dacht er toen aan! Dus graag gedaan!! En de taart en cc's voor Jamie ook super mooi meid!!
@ Christel! maakt niet uit, maar zag het staan met kijken en dacht er toen aan! Dus graag gedaan!! En de taart en cc's voor Jamie ook super mooi meid!!
Wat een geweldige cc's!!!!
Dank je wel!. Tja was best een druk weekend 
Ik kijk hier bijna nooit, want ik ben niet zo van de cupcakes. Maar omdat ik voor mijn verjaardag cc wil trakteren op mijn werk, was ik op zoek naar inspiratie. En zie hier...! Jouw cupcakes zetten mijn hersenen weer aan het werk! Super, helemaal mijn ding!! 
heel mooi
Wat ontzettend gaaf!!! 
Mooi
!
Zijn erg gaaf!
Groetjes Iris
Gaaf!! sommige zijn zo fout dat ze leuk zijn!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hysterische Cupcakes