Re: 2 bruidstaarten van deze week...

Wat zijn ze weer mooi!!! Gezellig die kleuren van de tweede, daar word je idd vrolijk van en zeker met dit weer :Y  :Y  :Y  :Y !

Heb toevallig gisteren een taart van je gebruikt ter inspiratie voor een taart voor mijn dochter die 11 werd. Maar het is een scheve (Pisa?!?) toren geworden, te weinig chocosticks gebruikt om te stutten.... vlg x weer 'echte' dowels gebruiken en minder aangevette slagroom???
Maar zo mooi als jij ze maakt zal mij wel nooit lukken  :s

slagroompuntnl schreef:

Wat zijn ze weer mooi!!! Gezellig die kleuren van de tweede, daar word je idd vrolijk van en zeker met dit weer :Y  :Y  :Y  :Y !

Heb toevallig gisteren een taart van je gebruikt ter inspiratie voor een taart voor mijn dochter die 11 werd. Maar het is een scheve (Pisa?!?) toren geworden, te weinig chocosticks gebruikt om te stutten.... vlg x weer 'echte' dowels gebruiken en minder aangevette slagroom???

Zeg nooit nooit.... Ik wil het je heel graag een keer uitleggen hoor. Kom gezellig een keer langs voor een workshop, zou gezellig zijn.

en eh.... stapelen met chocosticks?!??! doe ik NOOIT, dat risico wil ik niet lopen!!!

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl

28

Wat een mooie taarten weer. :thumb:

mooi weer!

I never met a calorie I didn't like....

peggyvandeven schreef:
Iris Zijlstra schreef:

Erg mooi!

Mag ik vragen hoe je je roosjes maakt?

Deze zijn met de FI mold gemaakt.... vind ze zelf heel mooi en HEEEL handig!!!

Oké, bedankt voor je antwoord. Ik vind ze er super uitzien, dan weet ik wat ik wil als ik weer moet bestellen :)

31

Wauw, wat een PRACHTTAARTEN!!! Doe jij de hele bekleding en decoratie met fondant??

32

:thumb: Prachtige taarten weer! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

peggyvandeven schreef:
slagroompuntnl schreef:

Zeg nooit nooit.... Ik wil het je heel graag een keer uitleggen hoor. Kom gezellig een keer langs voor een workshop, zou gezellig zijn.

e ;) n eh.... stapelen met chocosticks?!??! doe ik NOOIT, dat risico wil ik niet lopen!!!

Nee, ga ik dus ook niet meer doen, hahaha!!
Maar zo'n workshop staat nog op mijn verlanglijstje hoor,
jammer dat je niet om de hoek woont, maar ga zeker een
keer kijken of ik het kan combineren met een overnachting  ;)

34

Doe mij die paarse maar :)
Prachtig!!

Suuske's Shirts & More Suuske's Taartjesfeest Hav-a-shirt
Trotse mama v. Juulke met veel te veel hobby's!

35

Weer 2 toptaarten, mooi hoor! Zo netjes afgewerkt weer!

Want een supermooie creaties wederom weer van jou hand,geweldig  :thumb:  :thumb:  :thumb:
Heb net ook vol bewondering jou website zitten bekijken,supergaaf :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

37

Wat een mooie taarten! Hoe krijg je toch dat Patchwork Cutter Diamond Design er zo mooi en strak in, mij is het nog steeds niet gelukt..  :mad:

38

Super mooie taarten  :thumb: . Zo strak!
Ik vind die 2de echt geweldig, die kleuren zo fris en vrolijk. Mag ik je vragen welke kleuren je hiervoor hebt gebruikt? Of is dit het geheim van de chef  :o ?

Echt heel  mooi gedaan!

39

PRACHTIG! Ik vind jou afwerking altijd zo super netjes!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes San

Wat zijn jullie toch altijd lief voor mij..... voelt heerlijk, al die veren in mijn kont!!! :Y

www.taartendroom.nl

Tieneke schreef:

Super mooie taarten  :thumb: . Zo strak!
Ik vind die 2de echt geweldig, die kleuren zo fris en vrolijk. Mag ik je vragen welke kleuren je hiervoor hebt gebruikt? Of is dit het geheim van de chef  :o ?

Echt heel  mooi gedaan!

Ik heb mijn eigen fondant in mijn shop (hele fijne niet NIET plakt!!!), en ook heel veel kleuren fondant, voor zowel het groen als het roze heb ik kant en klare kleuren gebruikt uit mijn winkel...

www.taartendroom.nl

TLVermeulen schreef:

Wat een mooie taarten! Hoe krijg je toch dat Patchwork Cutter Diamond Design er zo mooi en strak in, mij is het nog steeds niet gelukt..  :mad:

Eigenlijk een kwestie van durven heb ik gemerkt en verder.... tja, pfff.... moeilijk zo uit te leggen, gewoon in de fondant duwen en rond de taart gaan. Best lastig hoor, wil nu echt niet zeggen dat het een domme vraag is, maar gewoon erg lastig om zo uit te leggen...

www.taartendroom.nl

Kipling79 schreef:

Wauw, wat een PRACHTTAARTEN!!! Doe jij de hele bekleding en decoratie met fondant??

Meestal wel fondant, zoals deze allebei, heel soms, vooral bij diepe kleuren zoals zwart en rood gebruik ik vaak wel marsepein. Vind ik door de olie die erin zit gewoon heel mooi!

www.taartendroom.nl

44

Allebei echt prachtig!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

45

peggyvandeven schreef:
Iris Zijlstra schreef:

Erg mooi!

Mag ik vragen hoe je je roosjes maakt?

Deze zijn met de FI mold gemaakt.... vind ze zelf heel mooi en HEEEL handig!!!

ze zijn weer erg mooi. super strak ook weer. hoe doe je het toch steeds weer

welke heb je er precies voor gebruikt fi heeft verschillende. hoe snij jij altijd de lussen voor de strik?

De roosjes zijn deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/sili … -2806.html

De strikken snijd ik altijd met de Sides Stripes van cakes by bien...

www.taartendroom.nl

47

er mooie taarten zeg! prachtig

Enthousiaste groet, Maxime

48

Mooie taarten weer!

49

Natuurlijk prachtig weer en de tip van de side stripes moet ik ff onthouden, ze zijn helaas even uitverkocht  :|

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

50

Wauw, super mooi! En natuurlijk superstrak, wat dacht je!
TOP!