Onderwerp: taart met trapje?!?
Hallo allemaal weer
van een vriendin de vraag of ik een taart wilde maken waar ze haar zus een beetje mee kon plagen die 21 jaar werd. Die had altijd geroepen dat ze een huis wil met een dubbele trap en aangezien het echt geen meisje-meisje is, wilde ze een roze taart met bloemetjes, lekker girly haha. Ik denk wel dat dat gelukt is. Maar oh wat heb ik ook zitten vechten met het fondant! Ik heb een grote emmer gekocht van Callebaut (omdat het heerlijk ruikt en smaakt) maar waarschijnlijk door het weer leek het net kauwgom. Alles helemaal volgens het boekje gedaan maar toch is ie een beetje scheef gaan hangen. Het was ook druk in huis en dat vind ik niet zo fijn als ik bezig ben, dan ben ik het liefst alleen
Baal ook heel erg van de electric pink! alle kleur was verdwenen, had het donker weggezet maar helaas geen tijd meer om het opnieuw te maken. Het goud van de traplopers leek hierdoor ook weer gewoon geel
Ze wilden een simpele vulling, dus sinaasappelbc en frambozenjam weer pfff en de trappen zijn gevuld met heerlijke groene oase.
Laten jullie me weten wat jullie ervan vinden?
Fijne zondag nog!

Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)