1

Onderwerp: geslaagd beertje en ben er trots op

Met toestemming en goeie hulp van maasje die een paar weekjes geleden het zelfde beertje op het forum zette heb ik het ook mogen maken want ik vond hem zo leuk en omdat mijn dochter geslaagd vond ik het een leuke verrassing voor haar.
Ik vond het zo leuk om te doen en ik ben er trots op mijn man werd er gek van :lol:  ik vroeg iedere keer hoe vind je hem is hij niet lief :o 
Nou maasje heel erg bedankt. :thumb:
Bedankt voor het kijken

http://i56.tinypic.com/25q9po3.jpg

2

Re: geslaagd beertje en ben er trots op

Wat een schatje :Y Echt super :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Re: geslaagd beertje en ben er trots op

Wauw, lijkt net echt

4

Re: geslaagd beertje en ben er trots op

Gaaf!

Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

5

Re: geslaagd beertje en ben er trots op

Nou die is goed gelukt, mooi hoor. :thumb:
Proficiat met je dochter.

groetjes elfje elly

6

Re: geslaagd beertje en ben er trots op

Echt super lief en goed gelukt.
Ik dacht dat je hem gewoon nagemaakt had, maar nu lees ik dat je er ook een hele goede reden voor had. Namelijk dat je dochter geslaagd is. Geslaagd waarvoor ?

In ieder geval heel erg gefeliciteerd met je dochter. Dan heeft ze zeker ook zo'n lief schatje verdiend. Gaan jullie hem opeten ? Die van ons staat hier nog steeds te pronken (en is dus niet meer te eten  :lol:  :lol:  :lol: ).

Re: geslaagd beertje en ben er trots op

maasje schreef:

Echt super lief en goed gelukt.
Ik dacht dat je hem gewoon nagemaakt had, maar nu lees ik dat je er ook een hele goede reden voor had. Namelijk dat je dochter geslaagd is. Geslaagd waarvoor ?

In ieder geval heel erg gefeliciteerd met je dochter. Dan heeft ze zeker ook zo'n lief schatje verdiend. Gaan jullie hem opeten ? Die van ons staat hier nog steeds te pronken (en is dus niet meer te eten  :lol:  :lol:  :lol: ).

Hoi maasje,
Mijn dochter is geslaagd voor helpendezorg en welzijn ze heeft 2 jaar in 1 jaar gedaan dus dubbel trots en ze vond hem geweldig ze heeft hem nog niet opgeeten.
Bedankt voor alles  :thumb:

8

Re: geslaagd beertje en ben er trots op

Ahhh wat een moppie!

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky