1 Laatst bewerkt door marieke84 (17-07-2011 07:37)

Onderwerp: Nieuwe printable's

Ik heb gisteren samen met vriendlief de nieuwste Harry Potter gekeken en werd er helemaal door geinspireerd. Dus Printable's voor een pot vol koeken in Zweinstein-stijl. Is denk ik ook leuk om dan de M&M's in de kleur van de afdeling te doen.

Een klein voorproefje:

http://www.taartig.nl/blog/wp-content/uploads/pot-vol-koeken-griffindor.jpg

Deze en de andere 3 afdelingen zijn weer te vinden op mijn blog.

Hoe de pot vol koeken ook al weer gevuld wordt kan je hier terugvinden.

Ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden en deze week komen er nog een aantal printable's aan voor potten vol koekjes maar een aantal leuke receptenkaarten. Die zal ik dan ook weer hier linken.

Fijne zondag allemaal!

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

Re: Nieuwe printable's

Bedankt om dit geweldig werk van jou te delen met ons.  :thumb:

3 Laatst bewerkt door Bibi T (17-07-2011 08:49)

Marieke,
Wat ben je geweldig creatief!!! Ik heb toevallig dit weekend 6 potten met koekjes gemaakt met jouw prachtige ontwerpen van je blog. Gelukkig krijg ik hier weer nieuwe ideeën van en kan ik nog veel meer potten koekjes cadeau gaan doen.
Reuze bedankt!
groetjes,
Bibi

4

@koekebakkevlaaie: Graag gedaan.

@Bibi: Graag gedaan, leuk dat je ze ook hebt gebruikt, ik ben wel nieuwsgierig of je toevallig een foto hebt van de potten die je hebt gemaakt. Vind het wel leuk om jullie potten te zien namelijk.

Fijne avond

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

5

Erg leuk weer!  :Y
Dankjewel voor het delen!!

6

Wat ontzettend leuk bedacht.

7

SUPER! En onwijs leuk dat je ze met ons deelt!