Re: Té eng voor een jochie van 4?
Wow! Heel mooi gepuzzeld... Hij zal vast blij zijn
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Té eng voor een jochie van 4?
Wow! Heel mooi gepuzzeld... Hij zal vast blij zijn
oh, wat gaaf gedaan!!!!
Volgens mij heb je straks een ander probleem. Hij is niet te eng, maar veel te mooi! Mag de taart niet aangesneden worden van de jarige job!
Wat een gave taart!!!!!!!!!!!!!!!!! Morgen laat ik hem aan mijn kids (3 en 5) zien, want die vinden dino's helemaal geweldig.
Deze sla ik me op hoor, thankx
Jeetje meid, wat een kunstwerk !!!
super is ie!! en best een beetje eng
Wat ontzettend gaaf gepuzzeld! Echt super zoals je die diepte er in hebt gekregen!
Geweldig gewoon! Echt superknap
Super gaaf!!!!
Schitterend!!
heel mooi,
Ik ben deeply impressed, zo mooi en stoer!
wat mooi gemaakt,jeetje hij leeft echt, zo mooi gemaakt me mond valt open
grt Carla
Ik heb nog nooit zoiets moois gezien. Er zit gewoon echt diepte in. Super knap gedaan.
ik vind hem echt geweldig!!!!
Gaaaaaaf!!
Wowww.... Yvonne die is echt SUPER!!!
Uh.. heb je wel how-to foto's gemaakt?
geweldig!!!!!
Zo hee, die is echt heeeeeeel erg mooi gemaakt!!! Te gek zeg, dat zal dat ventje helemaal fantastisch vinden!!
wow, super man echt een gave taart
Wauw! Hij is supermooi!
Wat een supertaart!!
Nee niet te eng hoor, vooral heel erg "cool"of "vet".
Hartelijk dank voor al jullie reacties!
Eerlijk gezegd ben ik ook nog steeds verbaasd, wat een diepte er lijkt te zijn in de keel van deze engerd. Het is echt maar een heel dun lapje fondant !
Ik heb roze en bruin geprobeerd in elkaar te laten overlopen, zoals bij deze how to http://www.thatreallyfrostsme.com/2010/ … okies.html en later heb ik het effect versterkt door te schilderen met kleurstof en om daarbij ook de rondingen / uitgerektheid van de binnenkant van de bek te suggeren.
De tong ligt er wel echt op met een nieuwe plak fondant en ook het 3hoekige stukje vooraan ligt er bovenop.
Ik moest ook wel een beetje grinniken om het oneigenlijk gebruik van de pearlmold, meestal romantisch en zoet, nu echt wel heeeeeel ergens anders voor!
Het gat in de taart is trouwens gemaakt op de manier van de taart met openslaande punten, uitgelegd door Adrienne http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=40989
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Té eng voor een jochie van 4?