Onderwerp: Electric Orchids Wedding Cake!!
Een knalkleurtjes topsy! Voor een knallend stel dat echt iets anders als normaal wilde...
Vind hem zelf erg gaaf geworden, hoewel ik normaal toch wel meer van de klassieke bruidstaart ben...
De bovenste en onderste taart zijn gevuld met champagne creme met verse frambozen en de middelste met Limone creme. Geheel afgesmeerd met witte ganache..

150 cc's met orchideeën was de wens.. Geen probleem dacht ik, goede planning en dan moest dat wel lukken.. Tot ik afgelopen maandag er aan begon.. na ruim 2 uur had ik 1 orchidee die ik enigzins gelukt vond... PANIEK!! Meteen hulptroepen ingeschakeld, want ik had geen tijd om veel te laten mislukken.. En na mijn oproepje bij BVA was er meteeen mijn reddende engel (zoals wel vaker
) Tamara14 heeft de helft van de orchideeën gemaakt.
Alsof ik opeens gerust gesteld was, spontaan lukte ze wel.. De groene heb ik zelf gemaakt , de witte orchideeën heeft lieve tamara vanochtend gebracht!!
Het totaal plaatje vind ik zelf erg mooi geworden.. Alleen jammer dat ik geen ruimte heb om het geheel mooi op de foto te krijgen..
Het zijn vanille muffins. Het aansnijtaartje is gevuld met champagne creme met verse frambozen en ook afgesmeerd met witte ganache.

En weer een bumba stapeltje..
Gevuld met vanille creme en aardbeienjam, afgesmeerd met witte ganache

Tnx god heb ik mijn vertrouwen in mijn taarten weer terug gevonden na het bridezilla verhaal.. hoewel ik wel merk dat ik langzaam aan vakantie toe ben... Nog 2 weken en 12 opdrachten , dan is t even 3 weken rust
Lieve lieve tamara!! Hartstikke bedankt voor je hulp !!!