1

Onderwerp: Mijn versie van de Mjam taart

Deze taart heb ik gemaakt voor mijn schoonzusje. Ze wilde graag een taart voor haar verjaardag en toen ik vroeg wat voor een taart zei ze: CHOCOLA. :9  Dus toen dacht ik direct aan de moederdagtaart van Mjam. :Y  Ik heb hem alleen een beetje aangepast en de bonbons zijn kant en klaar uit de winkel. Wel een beetje versierd met roze glazuur voor het effect. Genoeg getypt, hier komt ie:

http://img225.imageshack.us/img225/4285/dscn0030q.jpg

http://img13.imageshack.us/img13/9895/dscn0031fu.jpg

Sorry voor de onduidelijke foto's, ik heb niet echt een goede plek in mijn kleine studentenkamertje om mooie foto's te maken.

Bedankt voor het kijken en voor de reacties (alvast) ;)

2

Re: Mijn versie van de Mjam taart

leuke taart

3

Leuke taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Hoi :)

Mooi!! en ziet r lekker uit!vooral die bonbons die je nog versierd hebt, heel leuk idee.

hoe heb je die chocoladelaag gemaakt? ik ben beginnend dus heb eg geen flauw idee  :nooo  maar ben erg benieuwd.
Heb net 2 kapsels gemaakt voor mn nieuwe spullen die ik besteld hebt, kan ik gelijk even oefenen zondag.

Thx alvast!

Groetjes,
Ilona

5

Welke chocoladelaag bedoel je? Nou ja, de bruine laag heb ik gewoon een lang stuk bruine fondant uitgerold en heb ik opgemeten hoeveel ik ongeveer nodig had. Ongeveer zo:

De witte laag heb ik een rond stuk voor uitgerold en daar een taartkarton met de maat van de taart in het midden gelegd. Toen heb ik de druppelvormen uitgesneden met ongeveer een cm speling tot het taartkarton. Hoop dat je hier wat aan hebt.

Succes met het uitproberen!

Groetjes

6

o hahahahha...dacht dat het bruine chocola was... :lol:  :lol:
toch iets teveel rose op gister....

bedankt voor de verdere uitleg... ik ga zo aan de slag...als de post ff opschiet... :mad:

Groetjes

7

leuk!

8

Leuk hoor