1

Onderwerp: Vulling

Hallo collega's

Ik vul mijn taarten eigenlijk altijd met aardbeien barvaroise.
Omdat het lekker is natuurlijk en omdat ik niet anders durf hahaha.

Wie kan mij nou een makkelijk en lekkere vulling adviseren?

Ik ben nu een taart aan het maken voor een kinderverjaardag. Wat zullen die kids lekker vinden? Kan ik ook vullen met danoontje??

2

Re: Vulling

ik zou zeggen....gewoon uitproberen. Er zijn legio lekkere vullingen.
En over vullen met danoontje kan ik je geen antwoord geven...dat eten ze hier niet.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

3

heel gemakkelijk is altijd de vlaaivullingen gewoon te koop bij de supermarkten
keren of aardbeien of tropisch fruit of bosbessen
ze zijn heerlijk in de taarten

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

4

altijd lekker: banketbakkersroom - aardbeienjam :9

5

Ja hoor, heel simpel en altijd lekker die banketbakkersroom met aardbeienjam. Heb ik toevallig net nog een taartje mee gemaakt voor mijn 9-jarig nichtje.

Groetjes

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

6

Heb voor de eerste verjaardag van mijn neefje een taart gemaakt met banketbakkersroom een laagje aardbeienjam en een laagje bokkepootjesvulling (recept staat hier op de site) Vonden de kids heerlijk en was lekker makkelijk! Succes ermee!

7

frangoud schreef:

Hallo collega's

Ik vul mijn taarten eigenlijk altijd met aardbeien barvaroise.
Omdat het lekker is natuurlijk en omdat ik niet anders durf hahaha.

Wie kan mij nou een makkelijk en lekkere vulling adviseren?

Ik ben nu een taart aan het maken voor een kinderverjaardag. Wat zullen die kids lekker vinden? Kan ik ook vullen met danoontje??

Hallo Frangoud: ff een vraagje: hoe maak jij dan die aardbeienbavarois? Heb het gedaan met verse aardbeien en bavarois van Patidess, maar kreeg het niet stijf. Volgende dag vierkante taart uitgezakt  :s

Sweet addiction...