Onderwerp: help de taart is mat en dof en er zit tylose op
pfffff mijn taart is dof en mat geworden, waarschijnlijk door teveel tylose...... kan ik dit nog oplossen want hij is helemaal af alleen zo lelijk geworden daardoor
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » help de taart is mat en dof en er zit tylose op
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
pfffff mijn taart is dof en mat geworden, waarschijnlijk door teveel tylose...... kan ik dit nog oplossen want hij is helemaal af alleen zo lelijk geworden daardoor
waarvoor heb je die tylose gebruikt dan? Zit dat er bovenop of door je fondant heen?
helaas er doorheen, het plakte aan mijn handen en dacht mijn handen in te smeren met tylose, maar je ziet het hartstikke goed....
Oei freggeltje
Tylose gebruik je enkel om je fondant hard te maken als je iets moet boetseren,bloemetjes maken,enzo...
Zou ik niet gebruiken om de taart te bekleden,dan wordt het wel heel hard om in te bijten vrees ik...
En als de fondant aan de handen plakt,gewoon een beetje maizena of crisco gebruiken,of (wat ikzelf doe)handschoentjes aan.
tja stom dus...... heb hem er helemaal afgehaald en de prullenbak in. Nu opnieuw bekleed en gemaakt, veel werk maar ben er nu wel blij mee.
thanks voor de tips om het een volgende keer te voorkomen
tja stom dus...... heb hem er helemaal afgehaald en de prullenbak in. Nu opnieuw bekleed en gemaakt, veel werk maar ben er nu wel blij mee.
thanks voor de tips om het een volgende keer te voorkomen
dat vind ik dan weer super dat je dat doet. Enne...je moet maar zo denken, dit vergeet je niet meer.
denk dat je in de war was met crisco. Tylose is juist heel plakkerig! (Kan je bv lijm mee maken met een beetje water)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » help de taart is mat en dof en er zit tylose op