51 Laatst bewerkt door Eline25 (13-07-2011 07:32)

Re: Rouge blanc et bleu, mijn allerlaatste taartje :o((

Oh jee, ik had je topic van het paardentaartje helemaal gemist Femke, wat VRESELIJK!!! Wat een rotstreek van die persoon!! En wat een bizarre regels!! Ik hoop echt met heel mijn hart dat je een weg kunt vinden om jouw talent te blijven benutten, en je hobby kan blijven doen! Iemand met zo'n gave als jij kan de wereld niet missen hoor! :nooo Hel veel sterkte!

O, vergeet ik pardoes helemaal om te zeggen dat ik je taart echt geweldig vindt!  :lol: Heeeeel erg mooi!!

Eline25 schreef:

Oh jee, ik had je topic van het paardentaartje helemaal gemist Femke, wat VRESELIJK!!! Wat een rotstreek van die persoon!! En wat een bizarre regels!! Ik hoop echt met heel mijn hart dat je een weg kunt vinden om jouw talent te blijven benutten, en je hobby kan blijven doen! Iemand met zo'n gave als jij kan de wereld niet missen hoor! :nooo Hel veel sterkte!

O, vergeet ik pardoes helemaal om te zeggen dat ik je taart echt geweldig vindt!  :lol: Heeeeel erg mooi!!

:lol:  :lol:  :lol:
Zit je m'n oude taarten naar boven  te halen.....
Ik sta vanochtend op de 5de plaats op Cakecentral met deze taart :cool:
Ik heb ondertussen wel besloten om heeeeul voorzichtig door te gaan, (zie topic in de taartenparade :Y ) omdat ik het taarten toch wel heeul erg mis.

53

Ik val hier ook uit de lucht! Wat is me dat allemaal Femke! Niet stoppen hoor! Dat mag je ons niet aandoen  :nooo

Vreselijk dat er zulke mensen rondlopen, echt bah bah bah

Dikke x

54 Laatst bewerkt door tamara14 (13-07-2011 11:35)

Wat n rotverhaal alweer zeg :s
Jaloezie en afgunst is er (helaas) veel te veel.

Superleuke taart hoor en ik ga je creaties zeer zeker missen.

Reini schreef:

In België mag je zelf niet bakken zonder bakkersopleiding...maar als je énkel versiert met suiker en marsepein dan heb je géén bakkersdiploma nodig. Zo heeft een 'Koude bakker' bv ook geen diploma nodig.

In het kader van het verhaal van Nicole zijn we dit allemaal eens haarfijn gaan uitzoeken. Maar zelfs als je enkel versiert met suiker dan moet je nog het diploma hebben omdat de taart bestemd is voor verkoop.

Als je je biscuits bij de bakker koopt om een workshop te geven waarbij dus ook gevuld en gedecoreerd word dan is het niet nodig. De taart zelf is dan namelijk niet bestemd voor verkoop.

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

55

Ik vind de taart echt helemaal geweldig!
Heb je misschien ook een howto van het paardje :)?

Zou leuk zijn als je er nog mee verder kunt gaan, en anders misschien zoals tamara aangeeft, workshops geven?

56

Jammeke schreef:

Frankrijk is dus al hetzelfde apenland als Belgie... Jammer...
Maar 't ergste nog vind ik die jaloezie... Als mensen mekaars hobby niet eens gunnen - want rijk wordt je er volgens mij niet van - dan zijn we niet goed bezig.

Wel een heel leuke taart!

idd stom land geen regering en wel an die domme wetten en die jaloesie vind ik ook erg je word er niet goed van! als je leest van nicole en nu dit weer maar dan in frankrijk,, erg is dat je hebt idd schik om een hobby te hebben!!

hij is heeeeeeeeel snoepig

cake my day

58

Ik had dit topic dus ook gemist. Wat ontzettend jammer , alsof ze niets beter te doen hebben als controleren op taarten
Je taart is weer prachtig  :thumb:

59

Nou ik had dit topic ook gemist hoor,maar lees dat je alweer wat taarten aan het maken bent :thumb: wil nog wel van die mooie taarten zien van je hoor!
Je taart is een schatje

60

Hij is weer super leuk, wat jammer dat we minder vaak van je taarten kunnen genieten.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

61

Als je je biscuits bij de bakker koopt om een workshop te geven waarbij dus ook gevuld en gedecoreerd word dan is het niet nodig. De taart zelf is dan namelijk niet bestemd voor verkoop.

Maar snel toeleggen op het geven van veel workshops Belgische dames.

Het is een plaatje geworden.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

63

Aha!! Nu snap ik waarom je ermee ophield. Ik zal ook maar uitkijken dan. Hoewel, die van mij halen het bij lange na niet bij jouw kunstwerken hoor.

64

anne-taarten schreef:

Mooi taartje! Jeetje, wat erg joh, dat het beleid daar zo is. Aan de andere kant snap ik het ook wel weer een beetje. Zo geven ze bakkers wel meer kans. En qua hiegiene valt er natuurlijk ook wel wat over te zeggen.
Groetjes Anne

Ik snap het dus niet, bureaucratisch gezeur... :mad:
Ik neem aan dat iedereen die taarten maakt goed op de hygiene let. Straks mag iedereen die thuis een maaltijd kookt voor vrienden of familie zeker een koksopleiding gaan volgen?! Of mag je zelf niet eens meer een appeltaart bakken. :s GRRRR!

Ik vind het erg jammer voor iedereen die in belgië of frankrijk woont. Zonde van al die mooie taartideeën...

beginneling, mijn eerste taart is heel goed gelukt! MIjn 2e ook...nu bezig met nr 3! Hoezo taarten zijn verslavend?