1

Onderwerp: Mijn eerste bloempotje!

Aangezien mijn oven al een tijdje overleden was hadden we van het weekend eindelijk een andere oven.. (gekocht bij de kringloop) Hij zou in de schuur komen omdat wij binnen geen plek hebben (omdat wij kozen voor een vaatwasser) Nou eenmaal thuis met dat ding zit er toch een rare stekker aan.. Onmogelijk dus omdat in het stopconcact te krijgen.. Ik balen :( Nou oven terug.. ik verdrietig ahah. Gister een andere oven gekocht en hij doet het TOP! Ben helemaal blij :D Heb altijd een combi gehad en dat is echt niks.. ik kan nu eindelijk thuis taarten bakken! (voorheen ging ik naar me schoonouders  :lol: ) Nou klaar met lullen haha heb gister voor het eerst de bloempotjes van de xenos geprobeerd

http://img694.imageshack.us/img694/249/dsc00162hp.jpg

http://img827.imageshack.us/img827/6217/dsc00164tq.jpg

2

Re: Mijn eerste bloempotje!

hij is leukkkk!!!!

ik had alleen de strik er niet bij gedaan :o

Be your own best friend because there is only one person you have to live with for all of your life.
X Sam

3

Leuk, bak ze !!  ;)

sam77 schreef:

hij is leukkkk!!!!

ik had alleen de strik er niet bij gedaan :o

Nee he... daar twijfelde ik ook al over! Vind de strik ook veelte groot achteraf op de foto te zien haha! Agh het was een probeerseltje dus op naar de volgende bloempot ;)

5

echt leuk!

6

gelukkig had je het zelf ook al gezien ;)

enne zal vast niet de laatste zijn die je maakt :lol:  :)

Be your own best friend because there is only one person you have to live with for all of your life.
X Sam

Hij is leuk!!
Iderdaad misschien is de strik een beetje groot :)
Hoe groot is het taartje ongeveer??

8

Wow plant jij altijd zo slordig je bloempjes in een potje, ik zie de potgrond overal rondslingeren....... :lol:

Nee hoor, ziet er heel leuk uit, alleen die strik, maar dat weet je al... :)

9

Leuk potje :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10

Ik vind hem leuk hoor!
Heb je er ook nog een vulling in gedaan of alleen cake/biscuit?

Mag deze vorm dit weekend nl. ook uitproberen.

Dat is toch een TAART waard!

11 Laatst bewerkt door RowanVeenstra (14-07-2011 12:54)

Moodswing schreef:

Wow plant jij altijd zo slordig je bloempjes in een potje, ik zie de potgrond overal rondslingeren....... :lol:

Nee hoor, ziet er heel leuk uit, alleen die strik, maar dat weet je al... :)

hahaha mijn creativiteit komt dus over als slordig en bedankt he ;)
Ja ik heb de strik er al af gehaald en een nieuwe foto gemaakt voor op me site hihi

@ppeltje schreef:

Ik vind hem leuk hoor!
Heb je er ook nog een vulling in gedaan of alleen cake/biscuit?

Mag deze vorm dit weekend nl. ook uitproberen.

Nee heb hem niet gevuld was even een uit probeersel dus had ik geen zin in haha  :lol:  heb wel de bovenkant met jam ingesmeerd en daar me 'grond' op gestrooid.

Madame Gâteau schreef:

Hij is leuk!!
Iderdaad misschien is de strik een beetje groot :)
Hoe groot is het taartje ongeveer??

haha ja heb de strik er afgehaald en een nieuwe foto gemaakt voor op mijn site. Hij is ongeveer net zo groot als een cupcake papiertje maar dan is die dubbel zo hoog.

14

Leuk! Je hebt er ook een mooie achtergrond bijgeplaatst, mooi effect geeft dat. Het taartje lijkt hiermee groter dan hij is....

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

15

leuk!

Ik heb hier een foto zonder de strik!
wel echt beter zo..

http://rowanveenstra.webklik.nl/user_files/2011_02/225818/photos/e5abe5b93881b0bdb9aa138954de2de4.jpg

17

Erg leuk ! Zonder strik is die idd leuker !

18

jaa veel beter!! zo komt hij echt veel meer tot zijn recht!!

X Sam

Danku! Ik heb gister een grote bloempot gemaakt.. met deze als inspiratie! heb het eest met een klein getest om even wat te oefenen! ga hem vanavond afmaken en zal m dan posten!

20

Jij blij dat je nu weer zelf kan bakken.
En de kat ook zo te zien, hij zit er gelijk met zijn pootjes in te graaien  :+   :lol:

Ik had die strik ook niet gedaan, maar dat is meer omdat ik niet zo'n strik persoon ben ;)

Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

21

Waar heb je die grotere bloempot in gebakken dan?

zonder strik is ie zeker beter  :Y

@ppeltje schreef:

Waar heb je die grotere bloempot in gebakken dan?

zonder strik is ie zeker beter  :Y

Gewoon in zo een bloempot van buiten.. terracotta heet dat geloof ik haha! Heb hem in het water gelegd voor een middagje en toen een stukje bakpapier onderin. Hij zakte alleen wel wat in waardoor die scheef werd :( Ik las ook dat je hem beter niet in het water kon leggen omdat dat water ook in je beslag komt.. Maar was bang dat die anders knapte..

23

goed idee! Ga ik onthouden..  :thumb:

24

Heel erg leuk  :thumb:

@ppeltje schreef:

goed idee! Ga ik onthouden..  :thumb:

Dat is trouwens niet deze he.. dit is de silecone potje van de xenos.. mijn grote bloempot staat in de rubriek 3D taarten. Onder verhuist.