Onderwerp: Bedankt taartje voor de juf

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bedankt taartje voor de juf
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Leuk hoor en wat is ie hoog! 
leuk 
Daar is juf vast en zeker heel erg blij mee!!
Heel leuke taart en inderdaad mooi hoog!
ik durf het bijna niet te vragen
had je na 4 potloodjes zoiets van... veels te veel werk of wilde je er maar 4 maken?
het is niet rot bedoeld hoor.
ik vind je taart wel erg leuk gemaakt en idd hoog!!!
ik durf het bijna niet te vragen
![]()
had je na 4 potloodjes zoiets van... veels te veel werk of wilde je er maar 4 maken?
het is niet rot bedoeld hoor.ik vind je taart wel erg leuk gemaakt en idd hoog!!!
hihi nee het was niet zo moeilijk om te maken maar ik had op een gegeven moment het idee dat het veels te druk werd. Ik was zo gedreven bezig toen had ik zo'n "wahaaaaa het wordt toooo much, stoppen nu" gevoel. Ken je dat?
heel mooi geworden
hihi nee het was niet zo moeilijk om te maken maar ik had op een gegeven moment het idee dat het veels te druk werd. Ik was zo gedreven bezig toen had ik zo'n "wahaaaaa het wordt toooo much, stoppen nu" gevoel. Ken je dat?
whaha ja dat ken ik wel. dan denk ik. oh, leuk bloemen, roosjes, ruitjes, rondjes, hartjes, enz enz.... en dan maak ik er een hoop en dan denk ik oeps nu stoppen anders wordt het te druk en heb toch wel veel over.
grappig.
super! 
Heel leuk 
Hanim schreef:hihi nee het was niet zo moeilijk om te maken maar ik had op een gegeven moment het idee dat het veels te druk werd. Ik was zo gedreven bezig toen had ik zo'n "wahaaaaa het wordt toooo much, stoppen nu" gevoel. Ken je dat?
whaha ja dat ken ik wel. dan denk ik. oh, leuk bloemen, roosjes, ruitjes, rondjes, hartjes, enz enz.... en dan maak ik er een hoop en dan denk ik oeps nu stoppen anders wordt het te druk en heb toch wel veel over.
grappig.
haha ja erg he, ik hou ook altijd wat over.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bedankt taartje voor de juf