Onderwerp: BLOND voor jarige poetsvrouw.......
Iemand jarig en een cadeau bedenken is nu niet meer zo lastig.....iedereen krijgt van mij een taart. Zo ook mijn poestvrouw. Kwam toevallig het kaartje van BLOND tegen.....uhm...makkelijker gezegd dan gedaan. Maar toch best tevreden.
Het andere taartje heb ik gemaakt voor Glazenwasbedrijf DE SPECHT...en dit was hun logo.
DE SPECHT gevuld met chocoladefudge en afgestreken met Nutella voor toch een iets andere smaak erbij.
BLOND wilde ik vullen met Marsmousse (recept van deze site)....helemaal mislukt. Zag te laat dat de mousse een aantal uurtjes in de koelkast moest...uhm, slecht gepland want daar was so wie so geen tijd meer voor. Toen heb ik de slagroom ook nog te lang geklopt, waardoor die helemaal ging klonteren. De hele zooi maar door de wc gespoeld en gevuld met wat ik nog had staan: kersen en hazelnoot-bc. Ook goed, hoop ik!
Nou, dan nu de fotoos:

Na al mijn puzzeltaarten, misschien eens een keer iets anders doen???? Durf echter nog niet zo goed te boetseren. Maar oefening baart toch kunst??? Volgende keer de stap maar eens wagen!
. En ook van die sjieke bloemen vind ik lastig. Dus, ik laat voor alsnog alleen mijn sterke kant zien
.