Onderwerp: [FEEDBACK] Gumpaste Orchideen
Graag advies hoe ik deze orchideen mooier kan maken. Kennis wil er 12 voor de bruidstaart van haar zwager en schoonzus. Moesten Fuchia met geel center en rood.

Alvast heel erg bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] Gumpaste Orchideen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Graag advies hoe ik deze orchideen mooier kan maken. Kennis wil er 12 voor de bruidstaart van haar zwager en schoonzus. Moesten Fuchia met geel center en rood.

Alvast heel erg bedankt!
mooie kleur :-)
ik denk dat het zou helpen als de bloemblaadjes veeeeel dunner zouden zijn.. dan lijken ze vaak al echter
Ja en kijk even naar de orchidee how to die iemand anders laatst geplaatst heeft. Ze liet heel goed zien hoe je mooi kon kleuren en dusten.
Maar het ziet er wel al super uit!!
Ik heb hier de how to van Eline voor je gevonden.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=156338
Jaaaaa Eline was dat, hoe kon ik dat nou vergeten 
Jaaaaa Eline was dat, hoe kon ik dat nou vergeten
Die How to is echt geweldig!
Ja he, ik heb gelijk het setje besteld! Gisteren in huis, dus morgen lekker spelen 
Ja he, ik heb gelijk het setje besteld! Gisteren in huis, dus morgen lekker spelen
Ik had ze ook gelijk besteld. Heb ze ook al een beetje uitgeprobeerd, maar nog niet het resultaat behaald van Eline.
Moet er echt een x voor gaan zitten.
Laat je nog weten hoe ze bij jou gelukt zijn, Suuz?
Ja hoor, ik gooi ze vast wel weer ergens op een taartje 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] Gumpaste Orchideen