Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn 2e taartje.. {feedback}
heb jij toevallig ook een zoontje?
jaaa Rowan!!! mijn moppie! 
haha, ik zie net je foto's.... ik ben petra van de tts hyves. 
wat leuk je ook hier tegen te komen....
oohh!!! hee..!!
ja ik keek op je hyves en samantha en brenda.. bekende namen dacht ik al!! 
wat een kleine wereld.......hyves/autostoelen
maar heftig van de meiden, wanneer weet je meer?
oohh heyy!! ja die autostoelen..ohhh die moet ik echt hebben hoor.. nog een weekje geduld he?? PLEASE!! 
ze staan me nog steeds niet in de weg hoor! en ik bedoelde wanneer weet je meer over de meiden!
waarschijnlijk op hun verjaardag a.s. dinsdag, maar ik heb besloten om maandagmorgen gleijk de kinderarts op te bellen en haar te verzoeken, dat ook al weten ze iets vanuit het VU, ze me woensdag pas bellen.. anders als het wel niet leuk nieuwd is staat hun 1e verjaardag daarvan in de schaduw.. en dat wil ik niet!
Ik hoop dat jullie een prachtige, mooie, fijne verjaardag hebben gehad en dat jullie heel sneep, heel goed nieuws zullen krijgen.
Groetjes Samantha
ik heb de kinderarts gister gebeld, om te vragen of ze nog iets wisten..
Nee wij weten nog niets, maar dat is begrijpelijk hoor, het duurt 6 weken!
6weken????????? Pfff tegen mij was verteld 3 weken.. lekker dan.. nog 3 weken in onzekerheid. 
Ik denk dat je voor jezelf maar beter de datum nog wat verder weg kunt zetten. Anders ben je zo door de war als ze over 3 weken nog geen uitslag hebben....
Voor mijn dochter zou het 6 maanden duren, voor we de uitslag kregen (had te maken met een speciale kleuring die ze moesten gaan doen), maar helaas.... Na een jaar nog geen uitslag....
Voordat we zeker wisten wat ze had, waren we 13 maanden verder!
Jasmijn is in februari 2004 geboren en er is toen binnen 3 weken het onderzoek gestart, dus wij zaten wel meteen in de medische molen... Ik ben dus niet anders gewend
mijn dochters heten Amber & Jasmijn..toevallig..;) nou idd.. ik heb al bedacht dat ik er gewoon niet meer aan ga denken, en gewoon lekker van mijn kids geniet.. volgens mij hebben ze ook helemaal niets hoor. maar goed.. het moest wel onderzocht worden.. 
Ik zag het op je taart! De allereerste vriendin van mijn dochter heet Amber!
Op welke gronden hebben jullie dan onderzoek (moeten?) laten doen?
En toch ben ik zo nieuwsgierig.... is de uitslag meegevallen voor jullie???? Ik hooop het!!
1. Leuke gave taart.
2. Prachtige meiden.
3. Ik hoop/bid met je mee dat het loos alarm was en dat de uitslag dus goed zal zijn voor jullie.
Hier nog een tweeling moeder (jongen-meisje). Ze worden hier a.s. zaterdag alweer 2 jaar! De tijd vliegt.
Ik hoop van harte dat de uitslag goed is. Weet je inmiddels meer?
Heb me ook mij je Hyves aangemeld.
Gr. Dolfijn
Ps. Leuke taart!
hoi... wat lief dat jullie het nog weten!
nou op grond van Niet groeien.. van 6 tot 9 maanden maar 200 gram gegroeid.. ze zijn op heel veeel dingen getest, schilklier, spijsvertering, nieren van alles.. maar dus ook op taaislijmziekte.. omdat dit ook 1 van die symptomen was die daarbij hoorde..alles was in orde, behalve dus die test. we schrokken ons rot.. maar.... mijn intuitie is bovengemiddeld gevormd.. en ik denk dat het allemaal reuze meevalt met de meiden. ze zijn nu 7 kilo en 12 maanden, ja wel licht,.. maar ZE groeien..!niet zo snel als andere kinderen maar goed..
ze doen alles, lopen langs de tafel, staan zo nu en dan los, kruipen praten etc.. dus..
maar nog steeds geen uitslag binnen. 
Ze doen het in ieder geval prima!! DAt is al geweldig! Geen uitslag.... duurd erg lang! Maar als ze het goed doen, valt het vast allemaal mee!
ehh... ik vond die taart ook errrrrug leuk! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn 2e taartje.. {feedback}