1 Laatst bewerkt door Bully (14-07-2011 08:47)

Onderwerp: Vloeibare tarwesuiker?

Ik weet niet of ik helemaal in de goede rubriek sta, vergeef me als het niet goed is  ;) .

Ik heb het boek binnengekregen van de koekjesfee, whoopie pies. Nu kwam ik daarin wat ingredienten tegen, waar ik nog nooit van gehoord had? Heb wat zitten googelen en ben wel wat wijzer geworden.
Alleen vloeibare tarwesuiker, kan ik niet echt wijs uit worden wat ik hiervoor zou moeten gebruiken?

Groetjes José

2

Re: Vloeibare tarwesuiker?

zag het gisteren toevallig staan bij jumbo

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

3

Jumbo heb ik niet in de buurt helaas... maar bedankt!

4

zou het niet gewoon tarwestroop kunnen zijn? Dat hebben ze nl bij de natuurwinkel.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5 Laatst bewerkt door Bully (14-07-2011 15:59)

Ben naar een jumbo gereden, een stuk hiervandaan... maar helaas hadden ze het daar niet  :( . Ook naar een natuurwinkel geweest, ook niet. Nog een gebeld die verkochten het ook niet. Wist nog een natuurwinkel, daar hadden ze het ook niet. Nu heb ik iets anders meegenomen een stroop, wat ik ga proberen.

In het boek staat ook nog iets, heel dom  gewoon overheen gelezen  :o . Je mag ook een andere vloeibare suiker gebruiken zolang hij maar kleurloos is.
Ik heb nu een soort stroop meegenomen wat heel licht gekleurd is. Ach om uit te proberen prima  :D.

Zo aan de whoopie pies... mijn vriend lacht me steeds uit als ik de naam noem hahaha.... maar wil ze wel graag gaan proeven  :P

Maar bedankt voor de reacties!