Onderwerp: welke smoother is dit?
Heeft iemand een idee welke smoothers er in dit filmpje gebruikt worden? Ik vind ze er namelijk wel handig uitzien. Ze komen vaak voor in dit soort filmpjes. Zijn deze ook in nederland te krijgen? Wie weet waar?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » welke smoother is dit?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand een idee welke smoothers er in dit filmpje gebruikt worden? Ik vind ze er namelijk wel handig uitzien. Ze komen vaak voor in dit soort filmpjes. Zijn deze ook in nederland te krijgen? Wie weet waar?
Of iemand een idee welke smoothers het beste te gebruiken zijn voor hetzelfde resultaat?
Ik heb geen idee, maar waarom zouden ze handiger zijn dan de smoothers van JEM, PME of Wilton?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/smoo … 3_239.html
gewoon uit de hebshop
I had those smoothers ordered from New Zealand. I think they only have them in Australia (where Planet Cake is located) and New Zealand. A friend sent me a few. They're beautiful. They're called Perspex Smoothers
staat gewoon onder bij de commentaren.
cakestuff.co.nz/zencart/index.php?main_page=product_info&products_id=2823 hier dus bijvoorbeeld, als je google erop loslaat.
I had those smoothers ordered from New Zealand. I think they only have them in Australia (where Planet Cake is located) and New Zealand. A friend sent me a few. They're beautiful. They're called Perspex Smoothers
staat gewoon onder bij de commentaren.
cakestuff.co.nz/zencart/index.php?main_page=product_info&products_id=2823 hier dus bijvoorbeeld, als je google erop loslaat.
Dank je wel sorry had dat berichtje niet gezien!
ik zeg....groepsbestelling????
Gemoved, bedankt voor het zelf melden!
Heeft iemand een idee of ze ook ergens in nederland te krijgen zijn??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » welke smoother is dit?