1 Laatst bewerkt door FunLovin (05-07-2011 13:41)

Onderwerp: Mijn nieuwe site...

Gaat binnenkort online! En hij gaat zoooo leuk worden, de ontwerper heeft al een nieuw logo gemaakt en er moeten nog een paar teksten afgemaakt worden, maar dan kan de nieuwe site, waar ik al zooo lang naar uitkijk online!

Hier alvast een sneak preview van het nieuwe logo:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZWSAZNQF.jpg

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

2

Re: Mijn nieuwe site...

Dat beloofd wat  :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

heel leuk :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Lekker fris en hip!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

He... ik zie in je voettekst dat je morgen open gaat, klopt dit? Ik heb me aangemeld voor je nieuwsbrief maar nog niets gehad... De site zal er ongetwijfeld mooi uit zien en je winkel kom ik z.s.m. bezoeken!

6

Jet1975 schreef:

He... ik zie in je voettekst dat je morgen open gaat, klopt dit? Ik heb me aangemeld voor je nieuwsbrief maar nog niets gehad... De site zal er ongetwijfeld mooi uit zien en je winkel kom ik z.s.m. bezoeken!

Hoi!

Wij gaan inderdaad morgen "on officeel" open haha...
Nog niet alles is klaar en de nieuwe site is ook nog niet online, vandaar dat ik de mails nog niet verstuurd heb. Wij moeten nog allerlei kleine klusjes doen en het een en ander ordenen.
Vanaf volgende week is de hele verbouwing rond en zijn alle spullen in huis om officieel open te gaan.

Je mag natuurlijk alvast komen spieken, of je kunt nog even geduld hebben tot alles helemaal klaar is...

Groetjes Linda

7

Gefeliciteerd met de opening vandaag!
Ik kom snel een keertje kijken!
Mooi logo!

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

8

Gefeliciteerd...

Super mooi logo  :thumb:

http://www.fedors.nl/wp-content/uploads/2011/04/Logo1.jpg

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

9

Waarin Tilburg is je nieuwe winkel?
Ik kom zelf ook ui tilburg dus breng zeker een bezoekje aan de winkel.

10

Ik zal kijken of ik het geduld heb om te wachten tot volgende week... :lol:  :lol:  :lol: Anders kom ik gewoon twee keer kijken. Het is voor mij bijna om de hoek! :Y

11

kuija schreef:

Waarin Tilburg is je nieuwe winkel?
Ik kom zelf ook ui tilburg dus breng zeker een bezoekje aan de winkel.

De nieuwe winkel zit in de Goirkestraat, nummer 35.
Leuk wanneer je een keertje langskomt!

En Jet1975, jou zie ik ook wel verschijnen, wel even vertellen dat je van dit forum bent he!!

12

Ben vandaag in je nieuwe winkel geweest! Zier er erg mooi uit  :Y ! Veel succes en je ziet me zeker nog een keer terug :D .

13

Jet1975 schreef:

Ben vandaag in je nieuwe winkel geweest! Zier er erg mooi uit  :Y ! Veel succes en je ziet me zeker nog een keer terug :D .

Ahhh was jij dat hahahhaa.....dat is ook wat, tot de volgende keer!
Heb je nog lekker gesjopt in de stad?

14 Laatst bewerkt door Jet1975 (11-07-2011 17:48)

Yep... heb in iedergeval kunnen slagen voor een t-shirt ( ik wilde persé een legergroen t-shirt met een leuke bedrukking). Schoenen heb ik nog niet kunnen vinden :( ... volgende keer beter  :D .

Vanaf wanneer is de nieuwe site online?

15

Ik kom morgen samen met een vriendin je winkel bewonderen!  :)

www.smaaktaart.nl

16

Ben een half uurtje geweest maar helaas was je dicht
Zag er wel heel mooi uit!

www.smaaktaart.nl

17

Smaaktaart schreef:

Ben een half uurtje geweest maar helaas was je dicht
Zag er wel heel mooi uit!

Ooh wat jammer! Ik had een defecte oven, waardoor de stroom uit was gevallen en moest dus naar de keukenzaak om dat te regelen, anders zou ik morgen niet kunnen bakken en ik had niemand om even op de winkel te letten...
Haha...opstart problemen dus! Helaas niet de enige  ;)

18

ik was ook geweest maar helaas ook voor een dichte deur en ook geen briefje waarom het niet open was en wanneer dan wel de openingstijden zijn.
Maar het ziet er wel leuk uit
Gr anita

19

Ooh Anita, wat jammer!

Morgen worden de ramen bestickerd en komen de openingstijden op de ramen te staan. Ik ben gisteren echt maar heel even weggeweest om de stroomstoring opgelost te krijgen, zijn er gewoon 2 mensen langsgeweest die voor de gesloten deur gestaan hebben en ik heb verder geen kip meer gezien in de 6 uur die ik wel geweest ben hahaha...Dat is ook wat!

20

@ Anita Volgens mij kwam jij een minuut na mij want zag toen ik weg reed iemand voor de deur staan. Ook toevallig!

Ik kom binnenkort wel weer een keertje langs om je winkel van binnen te bewonderen! Wel jammer van het ritje gisteren vanuit Sint Michielsgestel.
Ga je in de winkel ook workshops geven?

www.smaaktaart.nl

21

Mooi logo hoor.
Ik kom helaas niet zo snel langs, woon in Apeldoorn.
Beetje uit de richting.
Maar mocht ik in de buurt zijn, kom ik zeker aan wippen!
Succes met je shop en site natuurlijk!

Have a Nice day!

22

Vandaag is het toch gelukt om in je winkel te komen terwijl je open was het ziet er erg mooi.

Ik zal nog wel terug komen veel succes met de start van dit mooie zaakje in Tilburg.

Gr Anita

23

Hoi Anita,

Ik hoop snel een taart in de parade te zien waar je de mal op gebruikt hebt! Ik ben zo benieuwd! Leuk dat je er was!

24

Zie het taartje (knopentaart)in de parade het werden minder knopen dan de bedoeling was maar wel is het een erg fijne mal om mee te werken en de strikjes op de taart zijn ook van de mal.

Groetjes Anita