1

Onderwerp: Bloemetjes water geven

Voor de jaarlijkse familie-BBQ in onze achtertuin. Mijn man heeft net samen met de kids het gras gemaaid en onkruid gewied zodat het er buiten weer netjes uitziet. Maar de tafel met hapjes en drankjes moet er natuurlijk ook een beetje gezellig uitzien, vandaar dit bosje bloemen:

http://farm7.static.flickr.com/6011/5918782754_13e030819b.jpg

Nog even een close-up, omdat die er zo leuk uitziet:

http://farm7.static.flickr.com/6144/5918223179_e450c9dbcf.jpg

2

Re: Bloemetjes water geven

Heel erg leuk en lekker vrolijk :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Wat gezellig!!!!

4

Lekker fleurig zeg ! Erg leuk !

5

Wat een schatjes!

6

Superleuke koekjes & foto's!

7

erg vrolijk,
leuke traktatie

na regen, komt zonneschijn

8

Oh wat ontzettend leuk!!!!!

Speciaal project: Happinezz-taartjes @ www.yumicakes.nl

9

Welk recept gebruik je voor het deeg?

Ik heb nl. ook enige tijd geleden het bakblik gekocht maar nog steeds niet geprobeerd.

10

Wat ziet dat er lief en feestelijk uit.

11

@Perzona: Beetje late reactie, maar ik heb voor deze koekjes eigenlijk gewoon een standaard koekjesrecept gebruikt met roomboter, poedersuiker (want dat kruimelt minder bij het uitrollen dan gewone suiker), bloem en vanillesuiker. Kan nu even niet bij mijn grote bakbijbel, maar als je het recept wilt hebben kun je me een mailtje sturen en dan zoek ik het op.

Als je de koekjes na het uitsteken even een half uurtje of langer in de koelkast legt (gewoon op de bakplaat) dan lopen ze bijna niet uit.

Over welk bakblik heb je het trouwens? Want ik heb ze gewoon uitgestoken met dezelfde uitstekers als ik voor het fondant heb gebruikt en daarna op een bakplaat gelegd. De stokjes zijn sateprikkers die ik erin gestoken heb meteen nadat ik de koekjes uit de oven heb gehaald (dan zijn ze nog zacht).