Onderwerp: een meter lange chocobom...
Na wat hindernissen heb ik het toch voor elkaar gekregen!
Mijn zwager wilde een chocobom van 1 meter doorsnee. Ik wist niet hoe ik die moest maken, vervoeren enz. Daarom had ik het idee om het 1 meter lang te maken. Dus ik begonnen. Eerst bakken maar... de bakblikken niet goed ingevet en dus bleven er resten biscuit in de blikken hangen. Daarna had ik te weinig botercréme, geen poedersuiker meer om nieuwe te maken en de winkels waren al dicht.
Uitindelijk stonden ze alle 4 op het karton en zaten de kitkats er om heen. Toen vroeg manlief: Hoe ga je dat ding vervoeren. Ik: nou gewoon tillen... Shit dat kan helemaal niet want dan knakt het onderbord! Hij de schuur in op zoek naar een houten plank. Gelukkig hing er ergens aan de muur nog een plank. Ik kwam er achter dat ik te weinig m&m's had en de winkel nog steeds dicht. Toen inpakken: Drama!!! wilde het niet met houten plank doen maar hij was behoorlijk zwaar om te tillen, onderbord boog gevaarlijk door en de ene na de andere kitkat ging los. Uiteindelijk gelukt... Shit!!! Foto's vergeten! En iedereen die wist dat ik dit ging doen wilde foto's zien. Uiteindelijk heb ik deze foto's gemaakt:
In de breedte:

In de lengte:

Detailopname:

Hele slechte foto's dus! Hou er niet van om zo te showen maar ik wilde de taart zelf wel even laten zien.
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

GEWELDIG

Jumbo is dan 34,8 cent een pakje en action 32,66 een pakje... dan kom je met 11 pakjes op 3,83 euro bij de Jumbo en 3,59 euro bij de Action... verschil van 0.24 cent.
Wat een tegenslagen!! Maar wat is ie gaaf geworden! Top gedaan hoor,groetjes thea