1 Laatst bewerkt door Jutte (12-07-2011 19:15)

Onderwerp: Vijf bruidstaarten en een lading cupcakes in roze/wit

Eigenlijk zes taarten, maar het "jaartaartje" heb ik niet op de foto staan.

De bruid wilde geen stapeltaart, maar losse taarten. Thema roze, met als versiering: strik, bloem, harten, "open zon" en roosjes. De bruiloft was op vrijdag, het moest donderdagavond klaar zijn. Aangezien het om mijn zwager en schoonzus ging, moest ik vrijdagochtend zelf ook nog even naar de kapper ;-) en een uur rijden naar de trouwlocatie.

Maandag en dinsdag was het 30 graden, geen land te bezeilen met marsepein en fondant. Woensdag had ik maar een paar uurtjes tussendoor, dus toch wat voorwerk kunnen doen. Uiteindelijk donderdag van 9 tot 0.00 uur bezig geweest. Mijn man de taarten bakken en vullen, ik bekleden en decoreren. En dit is het resultaat:

Vijf taarten: drie biscuit, twee chocoladetaart, met alle vijf een andere vulling. Mijn schoonzus had een hoger aantal gasten opgegeven dan er uiteindelijk waren. Het was leuk te zien hoe bijna alle gasten een tweede (en soms zelfs derde) stukje namen...of ministukjes van alle taarten en zo de smaken gingen vergelijken.

http://i208.photobucket.com/albums/bb88/Rinkejuud/260051_226725834024486_100000612134498_727318_4903227_n.jpg

http://i208.photobucket.com/albums/bb88/Rinkejuud/260499_226723650691371_100000612134498_727309_4561917_n.jpg

Oh ja, vanwege de hitte en daardoor het tijdgebrek: de roosjes zijn van de Sligro ;-) maar de rest is all Jutte's!

2

Re: Vijf bruidstaarten en een lading cupcakes in roze/wit

Leuk gedaan hoor...  :Y

3

Pfff, wat een karwei. Kan me voorstellen dat je een beetje smokkelt met de roosjes, maar als je dat er niet bij had gezegd had ik het niet gezien, hoor.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

ziet er allemaal erg mooi uit :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

wat fijn een man die helpt!!!!!!

die van mij zou water nog laten verbranden laat staan een beschuit bakken ahha

maar goed

vind je taarten een prachtig geheel erg mooi

6

Thnx ladies, mijn man, tja...soms net een vrouw  :D
Zijn eigen chocotaart is niet te versmaden en appeltaart bakt hij als de beste! In biscuit zijn we even goed, dus in dit geval was het wel errug prettig!!